Onderwerp: stapelvoordeel!!!
Ja, je hoeft maar 1 keer te kijken en je ziet er gelijk een aantal tegelijk, stapelvoordeel dus
Bruidstaart met de tekst op de taart verwerkt zoals op de uitnodiging, de polaroid foto's zijn ook eetbaar.
Her en der had het bruidspaar voorbeelden gezien van taarten die ze mooi vonden, waarop de bruidstaart geinspireerd is

illegaal hierbij geplaatst de cupcakes voor de kinderen met een toef van merengue schuimpjes
Thomas stapel waarbij ik (gelukkig) een echt speelgoedtreintje kon gebruiken

Stapel in Oilily stijl met als voorbeeld de toilettas van de jarige

bruidstaart met cupcakes, het bruidspaar had exact voor ogen hoe het moest gaan worden, met print, tekst, swirl, verschillende cupcakes etc. Het is totaal niet mijn ding maar ja zij vonden hem echt helemaal geweldig geworden.

Deze bruidstaart had ik al een paar keer eerder gemaakt, dit keer met geboetseerd gezin.

spiderman voor de buurjongen, ik had gehoopt dat ik de spiderman in de speelgoedwinkel kon kopen, maar helaas helaas die was er niet, deze is dus geboetseerd, het web op de taart is met RI gespoten

bij deze taart als wens: meisjeskleuren, prinses of barbie en bling bling, ik had verder de vrije hand 

voor een meisje dat geboren is werd mij gevraagd een taart te maken, ook hier lekker de vrije hand in het ontwerp, heerlijk werkt dat!

en een piratentaart

de golfjes heb ik gemaakt met RI en hier heb ik nog een klein filmpje van gemaakt die staat hier
icing smiles

:D:D

?