Onderwerp: Help! Hoe sateprikkers in koekjes
Ik ben koekjes aan het maken en wilde er sateprikkers insteken, wanneer moet ik dit doen? Voordat ze in de oven gaan? Verbranden de stokjes dan niet?
Wie o wie weet hoe?
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Decoreren » Help! Hoe sateprikkers in koekjes
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Ik ben koekjes aan het maken en wilde er sateprikkers insteken, wanneer moet ik dit doen? Voordat ze in de oven gaan? Verbranden de stokjes dan niet?
Wie o wie weet hoe?
Volgens mij net nadat ze uit de oven komen, dan zijn de koekjes nog zacht.
Ik heb dat wel eens gedaan, maar dan met dikkere stokjes. Ik had ze toen voor het bakken er al ingedaan (daarna gaat het denk ik scheuren) dan kun je het ook nog ligt aandrukken. Goed laten afkoelen en ze zaten heel goed vast.
Het ging echt heel goed, ik neem aan dat het bij satestokjes ook net zo goed gaat.
succes
idd voor het bakken. Eerst laagje koek, prikker iets induwen en laagje erop dan bakken.
of een niet te dun koekje en dan de prikker er insteken. Gaat prima en verbrandt niet hoor, daarvoor gaat het te kort en niet heet genoeg in de oven.
Als de koekjes uit de oven komen kan je er meteen een prikkertje in steken, maar je kan ze ook meebakken.
Je kan ook papieren lollystokjes gebruiken om mee te bakken,
Ziet er erg leuk uit
Groetjes
Als de koekjes uit de oven komen kan je er meteen een prikkertje in steken, maar je kan ze ook meebakken.
Je kan ook papieren lollystokjes gebruiken om mee te bakken,
Ziet er erg leuk uit
Groetjes
Gebruik je de dikkere sate stokjes? Anders buigen ze misschien door. En ze kunnen er voor of na het bakken in.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Decoreren » Help! Hoe sateprikkers in koekjes