1

Onderwerp: Koeklolliestokjes

Hallo allemaal,

Met de zoekfunctie vind ik alleen maar supermooi gedecoreerde lollies tegen maar dat zoek ik niet.

Deze week wil ik koeklollies gaan maken als tractatie voor mijn dochters 3e verjaardag.
Ik wil toverstafjes maken van stervormige koekjes op zo'n stokje en dan mooi versieren. Heb onlangs speciale lolliestokjes hier gekocht maar mag ik die meebakken? Heb gewoon koekjesdeeg wat op 160 graden moet gebakken.

Bedankt! Linemarie

2

Re: Koeklolliestokjes

Ja hoor, die kun je meebakken (evt, eerst een tijdje in water leggen), maar je kunt ze ook in het koekjes steken direct nadat ze uit de oven zijn gekomen.

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

hoi

wil deze koekjes ook bakken voor de verjaardag van mijn dochter, waar koop je die stokjes?

groetjes annemiek

veel bakplezier, groetjes Annemiek

4

ga ze ook maken van de week. Mijn dochter is donderdag jarig. Ik ga ze maken van recept voor jan hagel. En zo gaan ze ongeveer worden. Dit was de enige maar nu zien de versieringen er al beter uit.

Ook het stokje na het bakken erin gedaan want kun je meer koekjes op je bakblik kwijt.
http://www.mijnalbum.nl/Foto-VRMDOPYE.jpg

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

Wat een enorm koekje (of lijkt dat maar zo?) wel erg leuk, maar waar kopen jullie die lolliestokjes nou?

groetjes Annemiek

veel bakplezier, groetjes Annemiek

6

Ja, wie heeft er een goede tip?!
Groetjes, Annelieke

7

Ik heb de lolliestokjes gekocht bij www.taartopmaat.nl. Snelle levering en heel veel leuke dingen!

Mijn koekjes zijn helemaal goed gelukt. Uiteindelijk geen sterren maar engelen want dat vond mijn dochter veel mooier. Mooi geglazuurd en vanmiddag gaat ze ze uitdelen. Foto volgt nog.

8

Linemarie schreef:

Ik heb de lolliestokjes gekocht bij www.taartopmaat.nl. Snelle levering en heel veel leuke dingen!

Dat is hetzelfde als  "onze" web/hebshop. ;)  hier staan de stokjes ;)