1

Onderwerp: Mijn eerste 2 bruidstaarten!

Nog geen jaar bezig en kreeg de vraag een bruidstaart te maken... oei das wel heel spannend..... :D Heb het op standaard gedaan (voor de zekerheid) ben benieuwd wat jullie er van vinden.

http://94.100.119.239/1373450001-1373500000/1373452301-1373452400/1373452348_5_AzNg.jpeg
dit was mijn eerste

http://94.100.122.212/1407050001-1407100000/1407073801-1407073900/1407073893_5_rWKU.jpeg
dit is de tweede

vanmiddag gesprek voor derde bruidstaart.
Bij beide taarten waren ze super blij, en dat is zo leuk en fijn om te zien/horen!!

Ben benieuwd wat jullie er van vinden!

2

Re: Mijn eerste 2 bruidstaarten!

heel erg mooi voor de eerste keer..

3

erg mooi!

Ik vind ze heel erg mooi!
Voor een volgend keer zou ik proberen wat hogere kapsels te maken, dan komt eea nog mooier tot zn recht.

Life is what you bake it.

5

Heel mooie taarten,de kleuren zijn mooi en ze zijn netjes afgewerkt. Iets hoger nog misschien?

6

Ik vind ze er strak uitzien! Heel mooi gedaan. Over de hoogte is wat te zeggen, maar toch vind ik het hier niet storend! Doorgaans wordt met "ons" soort taarten uitgegaan van hoe hoger hoe beter...maar ik vind dat je ze zo mooi gelijk hebt in hoogte en het ziet er gewoon strak uit zo.  :thumb:

I eat, sleep and breathe cakes!
Kijk voor mijn taarten en workshops op  www.Kataartjes.nl

7

Ik vind ze er mooi uitzien! ga zo door!

Deze hobby is geweldigggggg!!!!

8

Mooi, hoor, echt!

Alleen zelf houd ik meer van hogere kapsels, gewoon een kwestie van meer in je bakblik gooien! Zo kan je ook 3 keer vullen.

Jacqueline

9

Mooi hoor!

10

Marloes jij kan het gewoon!!!!
je bent een topper! :thumb:

prachtige taarten!!! :Y

Wow, supermooi!
Ik ben ook gevraagd een bruidstaart te maken en was van plan deze standaard te gebruiken. Zitten er nog nadelen aan? Het lijkt mij dat de middelste taart niet zo hoog kan worden?! (te dicht op elkaar). Iemand ervaring met deze standaard en nog tips? Of jij zelf Marloes, nu je hem 2x hebt gebruikt?

12

super bedankt allemaal voor de leuke reacties :thumb:  Ik ben het helemaal met jullie eens, had ze ook liever iets hoger gehad hoor, al vond ik het idd niet erg storend maar vind over het algemeen hogere taarten wel wat mooier :D  dan kom ik ook meteen op jou vraag mamavanmorris je kunt er taarten van max 8 cm hoog op zetten dus dat is al niet heel hoog. Hoge kapsels kunnen er dus niet heel goed op. Ook vind ik hem niet super stevig... als je gaat snijden moet je hem al ondersteunen.... De volgende word een stapel, al was ik zelf blij met deze twee eerste bruidstaarten ;)