Onderwerp: Dag van de leraar en thema superhelden combineren op 1 taart?
Ik ben gevraagd om mijn collega's woensdag op de dag van de leraar te verblijden met taart. Omdat dan ook de opening van de kinderboekenweek is, met als thema superhelden, leek het de directrice wel leuk als ik daar ook iets mee doe...poe!
Ben er al 2 weken over aan het denken, hier ook al uitgebreid de zoekfunctie gebruikt op beide onderwerpen, om op leuke ideeën te komen. Vooral dat heldengedeelte is lastig, want batman, ben 10 en anderen zijn voor ons leerkrachten zelf nou niet direct helden...
Zelf ben ik nog niet verder gekomen dan:
Op de bovenkant van de taart een schoolbord te maken, met krijtjes erbij, en dan op het bord een tekstje over helden, maar goed, dan is de taart nog heel saai en mag er met de zijkanten ook nog wel het een en ander gebeuren.
Heeft iemand nog briljante ideeën om mij wat verder op weg te helpen? O ja, het moet niet al te ingewikkeld zijn, morgen moet ik het grootste deel kunnen doen want heb dinsdag ouderavond, en ben als het om taartjes maken gaat sowieso niet zo snel, dus wil niet in tijdnood komen en dan gaan afraffelen.