1

Onderwerp: Frosting sheet op mbc, hoe lang blijft deze mooi?

Al veel gezocht op dit onderwerp, maar krijg het niet helemaal duidelijk, wie kan mij helpen?

Ik heb cupcakjes die ik af wil maken met een mooie toef merengue botercreme (1-2-3 versie) hierop heb ik dan een schildje van een frosting sheet.
Als ik dit schildje op de creme plak, hoe lang blijft het plaatje dan mooi? Leek mij het best om het te bewaren in een taartdoos en dan buiten de koelkast. Ik wil ze de ene dag maken, dan worden ze s avonds opgehaald en pas de volgende dag in de middag opgegeten.

Ook begreep ik dat je de frosting sheet uit kan laten harden, zodat het een 3d schildje wordt... Kan alleen nergens vinden hoe lang het duurt voordat het schildje is uitgehard, iemand een idee? En zou dat dan beter zijn om tegen de mbc te zetten of kan ik het beter "slap" laten?
Zou dat de kwaliteit vwb de volgende dag ten goede komen of juist niet?
Hoop dat iemand mij kan helpen!

2

Re: Frosting sheet op mbc, hoe lang blijft deze mooi?

frosty sheet durf ik niet te zeggen. Vorige week heb ik icing sheet gebruikt op een taart volledig gedecoreerd met mbc en ook mee afgesmeerd. De dag voordat ie werd gehaald sheet erop gelegd. Ook op cc's icingschildjes gezet die de volgende dag nog mooi om hoog stonden (alles wel netjes bewaard in doos).
ik zou dus voor icing gaan..........