1

Onderwerp: Uki???

Daar had ik nog nooit van gehoord, maar gelukkig werd er een plaatje meegestuurd. Het plaatje mocht ook nog eens zo op de taart dus dat scheelde mij het puzzelwerk. Dat puzzelen vin dik toch een gedoe. Helaas bleek dat dit printje van een andere leverancier kwam dus mijn gebruikelijke even-in-de-vriezer-truc werkte averechts. Ik kreeg het plaatje niet van het plastic af :( Ohhhhh klotsoksels, maar uiteindelijk besloten om het met plastic en al op de taart te doen :s. Het was al te laat om het plaatje opnieuw te laten maken dus ik moest wel, gelukkig leek de ontvanger het geen punt te vinden (maar ik wel :grr:)

Hier is ie dan, gevuld met botercreme en slagroom met stroopwafelstukjes :9

http://www.mijnalbum.nl/Foto-4YCI6XTX-D.jpg

Groetjes Bianca

Re: Uki???

Mooi strak  :Y  Maar waarom zou je het plaatje in de vriezer doen? Ik gebruik soms icingsheets of frostingsheets en werk niet met een vriezer. Is dit ander spul?

3

Als ik hem even in de vriezer deed dan werd hij hard en kon ik het plasticje er makkelijker af krijgen. Dat verschilt blijkbaar per merk :s

Groetjes Bianca

Oh, wat balen dan dat het nu niet lukte!

5

mooi!

6

Mooi strakke taart!!

Enne.... ik ken Uki dus alleen van de taarten op het forum  :D

Laat de moed niet zakken!
Met een appel en een ei kun je al bijna een taart bakken!!

7

het is idd een strakke taart en uki daar kijkt mijn dochter ook naar.

8

Ben vandaag op de verjaardag ook even bijgespijkerd over Uki, van de week maar eens kijken met m'n eigen kleine ventje :Y

Groetjes Bianca

9

haha leuk zeker doen!

10

Uki is leuk! nou ja.. vind mijn dochtertje dan hahaha
Erg leuke taart!

11

Wat ontzettend mooie taart. Wij zouden er ook graag zo'n zelfde willen hebben. Wil je er nog een maken. Daniel is 4 januari jarig. Zou het je lukken om er nog een te maken maar dan zonder het plastic?  Als het niet mocht lukken is het natuurlijk erg jammer maar geen ramp. Graag hoor ik van je. Gr Bas

12

bas, dit is al een oud topic, misschien leest ze het niet meer. en je vraag staat in de verkeerde rubriek dus ik meld je even dan wordt hij in de goede gezet. Misschien nog een idee om op haar mail te klikken en het persoonlijk te vragen??

neem ook eens een kijkje op mijn Facebook site: taartengoed

Wat een strakke taart en leuk je sierrand, die maken de taart helemaal af!

14

eenvoudig, maar erg mooi.... soms is minder echt meer....