1

Onderwerp: dummy bewaren?

Ik zou voor een fotoshoot met hondjes een aantal dummie taarten maken en ook cc's
Nu om te voorkomen dat de honden toch aan de suikerpasta gaan likken en de decoratie zou opeten
dacht ik de dummie's in te spuiten met matte vernis
wat denken jullie hiervan ?
Andere tips meer dan welkom!!!!
hartelijk dank

Re: dummy bewaren?

Nee je kunt hiervoor beter haarlak gebruiken.

Cabana consulente worden? Wij zoeken jou! Ben je minimaal 23 jaar, representatief en in het bezit van een auto? Mail me dan of ga naar www.cabana.nl "Think summer, think Cabana"

3

angelique1984 schreef:

Tijdens een Kerst Fair wil ik een aantal cupcakes tentoonstellen, maar ik ben bang dat het nogal warm zal worden in de zaal. Wat kan ik eraan doen om te zorgen dat mijn cupcakes er fris uit blijven zien en niet smelten - geldt ook hier, haarlak over de frosting? Ik gebruik de botercreme mix, maar dan met half boter en half cream cheese. Met een marsepeinen decoratie bovenop.

Als haarlak hier niet helpt, wat kan ik dan door de botercreme mix doen dat het stevig blijft? Deze cupcakes zijn puur ter decoratie en hoeven niet eetbaar te zijn.

Alvast hartelijk dank voor suggesties!

4

CCake schreef:
angelique1984 schreef:

Tijdens een Kerst Fair wil ik een aantal cupcakes tentoonstellen, maar ik ben bang dat het nogal warm zal worden in de zaal. Wat kan ik eraan doen om te zorgen dat mijn cupcakes er fris uit blijven zien en niet smelten - geldt ook hier, haarlak over de frosting? Ik gebruik de botercreme mix, maar dan met half boter en half cream cheese. Met een marsepeinen decoratie bovenop.

Als haarlak hier niet helpt, wat kan ik dan door de botercreme mix doen dat het stevig blijft? Deze cupcakes zijn puur ter decoratie en hoeven niet eetbaar te zijn.

Alvast hartelijk dank voor suggesties!

Je kunt decorator icing van Wilton gebruiken. Dan blijven ze eetbaar, maar smelten echt niet  :)

Verdwalen in zoetigheid
www.hettaartenbos.nl voor al uw zoete creaties