1

Onderwerp: Help! Teletubbies.

Hallo lieve taart mensen :)

Ik heb iemand een teletubbie taart belooft voor 16 Oktober omdat ik dacht dat ik die poppetjes vast wel makkelijk ergens kon kopen maar niet dus! Blokker, Bart Smit , intertoys, marktplaats noem maar op...ik kan ze niet meer vinden. Kan iemand mij eraan helpen ( mogen ook van fondant/marsepein zijn als ze maar niet duurder dan €10,00 zijn.

Tips, ideeen zijn welkom

Re: Help! Teletubbies.

Ik zou proberen of er iemand in de buurt is van wie je ze kunt lenen, daar heb je meer kans mee ;)

Cabana consulente worden? Wij zoeken jou! Ben je minimaal 23 jaar, representatief en in het bezit van een auto? Mail me dan of ga naar www.cabana.nl "Think summer, think Cabana"

3

Even oproepje in V&A plaatsen dat je de mallen te leen zoekt zou de snelste optie kunnen zijn idd.

4

Of deze bekijken: http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … 42&p=6 bericht 253

Waar woon je.. Misschien dat iemand uit je buurt kan helpen

Bakken is mijn passie!!!

Ik woon in Almere en ken niemand hier die deze poppetjes heeft of mallen.  :nooo

7

ze verkopen kunststof poppetjes (als het goed is) bij winkels als multivlaai doe je de rest gewoon freubelen......en alleen de tubbies er kunsstof bovenop zetten

meen me te herinneren dat ik ze ok eens bij de jumbo heb gezien...

en anders kun je ze evt nog wel bestellen bij 1 of andere bakker die kindertaarten maakt :D

succes

ik ga trouwens gewoon tubbies boetseren aankomende week......

Vegetables are a must on a diet...I suggest carrot cake, zucchini bread, and pumpkin pie.! (Jim.Davis) xx Liesjuh

8

Hier bij de supermarkt heb ik ze ook wel eens gezien. Nu helaas alleen pooh beer.

9

Ik heb van die speelpoppetjes.
Ik heb ze zelf deze zondag nodig maar je mag ze lenen.

Ik woon in R'dam

groetjes

10

Kyra86 schreef:

Ik heb van die speelpoppetjes.
Ik heb ze zelf deze zondag nodig maar je mag ze lenen.

Ik woon in R'dam

groetjes

De vraag is uit september 2011 ik denk dat het inmiddels wel is opgelost  ;)

11

Oeps!  :shh:

haha blond van oorsprong haha