1

Onderwerp: Feedback voor pottenbakken taart! Compleet inspiratieloos.

Voor a.s. zaterdag moet ik een taart voor 50 personen maken voor iemand die gek is op pottenbakken en graag wijn drinkt. Nu ben ik compleet inspiratieloos op dit onderwerp :think: . Kunnen jullie me aan wat ideeen helpen? :o . Heb namelijk geen idee wat ik hiervan moet maken?  Mijn dank is alvast zeer groot. :Y

groetjes

Patricia

2

Re: Feedback voor pottenbakken taart! Compleet inspiratieloos.

Hoi,

Je kan een  Spaanse terracotta wijn karaf maken.

Succes

3 Laatst bewerkt door fruitcake (26-09-2011 13:43)

Je hebt van die terracotta wijnkruiken, kun je daar niet iets mee? Zoiets boetseren en dat hoeft niet perfect, want die zet je op een zo'n draaischijf, aslof in wording.
Fles wijn er naast en wat klimop/druibenblaadjes er bij....of zoiets.

www.google.nl/search?client=safari&rls=en&q=wijnkruik&oe=UTF-8&redir_esc=&um=1&ie=UTF-8&tbm=isch&source=og&sa=N&hl=nl&tab=wi&biw=1911&bih=1015

plaatjes van wijnkruiken

4 Laatst bewerkt door angelique1984 (27-09-2011 12:48)

Bij de xenos hebben ze toch vormen in de vorm van een bloempot? Misschien leuk voor op de taart? En in de mjam heeft een keer een mooie taart gestaan met een champagnefles.

Cabana consulente worden? Wij zoeken jou! Ben je minimaal 23 jaar, representatief en in het bezit van een auto? Mail me dan of ga naar www.cabana.nl "Think summer, think Cabana"

5

thnx ladies,
vind het nog steeds een moeilijk onderwerp dus denk dat het pottenbakken maar terzijde wordt geschoven en dat ik iets met een fles wijn ga doen ofzo.

maak wat druifjes :) en pottenbakken kan je erook in verwerken

When we lose the right to be different, We lose the privilege to be free- Nelson Mandela
https://www.facebook.com/PennysHobby