Onderwerp: Gedeelde verjaardagstaart
Pfff, het viel me niet mee na een jaar lang totaal niets gebakken te hebben, maar ze is redelijk geworden zoals gedacht.
Deze barbietaart (mijn eerste) is voor een combi-verjaardag: morgen wordt mijn moeder 60 en mijn nichtje wordt overmorgen 1 (ze vieren het samen morgen).
Mijn zus woont in Duitsland en daar is het taartvirus blijkbaar nog niet doorgedrongen. Ze had bij een banketbakker een taart besteld, maar er was bijna niets mogelijk. Geen kleurtjes, geen vlindertjes, geen bloempjes, helemaal niets. Hij zou kijken of er een 'leuke versiering' (wat dan?) op kon komen, maar dat was het ook wel. Maar dat vond ik niet leuk, dus eh... ik ben maar compleet losgegaan op deze taart, al was het alleen maar om te laten zien wat hier allemaal kan
Hij is wel heel erg girly, maar ach, dat kan mijn moeder ook wel hebben
Ik heb haar expres zó gedecoreerd, dat je de twee namen niet vanuit elke hoek samen ziet; zo is ze niet zo overduidelijk een gedeelde taart.
Chocolade biscuit, afgesmeerd met chocolade bc en gevuld met aarbeienmousse en aardbeienjam. Bekleed met fondant.