1

Onderwerp: Ik wil ECHT nog is naar Lego land......

Deze taart heb ik gemaakt voor een jongen die helemaal weg is van Lego lego lego.....
Ik moet er niet aan denken al die zoete lego blokken op te moeten eten!! maargoed kinderen houden vaak van zoet zoeter zoetst, toch? Genoeg gekletst, hij is gevuld met:
Aarbeienbavarois, zwitserse room, aardbeien en slagroom.

Hier komtie:

http://www.mijnalbum.nl/Foto-W7VK3ARK.jpg

en....... close upje

http://www.mijnalbum.nl/Foto-BXOWCPBL.jpg

Taartgroetjes Aniet!

Taartgroetjes Aniet!

2

Re: Ik wil ECHT nog is naar Lego land......

leuk! :thumb:

3

Dankje Deborah, ik zie jou altijd veel reacties geven! Wat hou jij al die taarten goed bij!! :thumb:

Taartgroetjes Aniet!

4

Leuk gedaan! :thumb:
(En ach, ik geef alle zoetigheid ook altijd met groot genoegen weg; het knutselen is leuk, maar van de smaken word ik echt niet blij.)

Zondag 14 oktober loop ik 4 Mijl voor de Dierenbescherming afdeling Groningen. Je kan mijn actie steunen via http://www.geef.nl/sharon of http://www.geef.nl/actie/miles-4-animals - Alvast bedankt!

5

ziet er leuk uit met al die steentjes!

www.Leoniestaarten.nl
Omdat er altijd wel een reden voor een taart is!

Heb je daar een mal voor, die steentjes? Wat een briljante taart!! Bijna niet van echt te onderscheiden!

7

Ja... :o een mal... ik ben niet zo van de mallen, maar deze taart moest ssssnel af! en dan moet je wat..
Maar ik vind hem zelf ook leuk hoor..... ;)

Taartgroetjes Aniet!

8

bedankt voor de reactie O-)

Taartgroetjes Aniet!

Wat een leuke taart.
Jammer dat mijn kinderen de legotijd voorbij zijn. Het leek mij ook wel leuk om zo'n taart te maken.

10

@saskia.....vast nog wel buurjongentjes in de buurt, heb je gelijk een goede smoes om te maken ;)

Taartgroetjes Aniet!

Heb trouwens zelf ook een paar keer mijn figuren deels hol gemaakt zodat ze niet zo massief zoet waren. Ik duwde dan gewoon een modelling tool in de mal tot er bijvoorbeeld een half rond of vierkantje in zat. Overtollig fondant of marsepein verwijderen en het blijft nog aardig stevig.

12

leuk :)

13

leuk!!

14

Hij is supergaaf.

Welke mal heb je gebruikt hiervoor? Ik ga dit jaar naar Legoland met mijn zoontje en het is wel erg leuk om cupcakes te maken voor onderweg met een legoblokje erop :Y

hahaha zelfs volwassen kinderen zouden dit leuk vinden hoor..
ik wil ook nog steeds zo'n mal want dan kan ik een leuke taart voor mn vriend maken

aangezien alle kasten hier voorzien zijn van lego schepen

When we lose the right to be different, We lose the privilege to be free- Nelson Mandela
https://www.facebook.com/PennysHobby

16

@Marijma, de mal heb ik gekocht bij Het Taartatelier,  Het malletje heet gewoon Lego blokken en poppetje mould.
Het is niet zo'n hanteerbaar malletje als First impressions, maar als je hem insmeert met crisco en een half uur in de vriezer laat liggen komen ze er prima uit.

Taartgroetjes Aniet!

17 Laatst bewerkt door aniet (26-09-2011 10:40)

@zingen op krukken (wat een naam :lol: ) een goed idee van je!! want er ging nu wel erg veel van die zoete fondant op de taart....lang leve de tandarts...

Taartgroetjes Aniet!

hahaha, tja het is de naam die ik vaker gebruik, omdat ik erg veel van zingen houdt én op krukken loop... Mensen die me kennen, herkennen me meteen aan deze nick ;)

19

gaaf gaaf gaaf!!!!! ik heb hier een 6jarige..wil idd ook een lego malletje..hahaha

Grtls Irene
Ik ben niet gestoord, ik ben mentaal hilarisch!!

20

@zingenopkrukken... je klinkt in ieder geval vrolijk genoeg!!
Loop je altijd op krukken dan? Of heb je een been gebroken?
Zet maar is een liedje van je op babbel naar het bakken ;) !!

Taartgroetjes Aniet!

hihi, altijd vrolijk inderdaad(zeggen ze). Ook altijd op krukken, linkerbeen werkt niet mee. Zingen doe ik niet solo, maar als je een liedje wilt horen. Zoek op youtube maar eens naar Baba Yetu van het koor Chantiel. RB'10 zal er wel bij staan. Links vooraan staan een rondbuikig(zwanger!!!!) meisje met lang donker haar. Kindje is inmiddels één, maar buik is helaas niet veel geslonken hahahaha

:lol: whahahaha ok, je kunt beter het liedje 'Look at the world' kiezen. Dan staat de camera anders en ben ik wel te zien :lol: Handig vriendje heb ik toch

23

Já!! ik heb je gezien! inderdaad met kruk, makkelijk te herkennen hé!!
Maar wat zingen jullie mooi....!! hou ik wel van!

Taartgroetjes Aniet!

24

WAAAUUW! Super mooi!

25

Wat een gave taart zeg! Ik heb er ook 1 op de planning staan, vast bedankt voor de inspiratie  :Y