Onderwerp: Golden Syrup
kan ik golden syrup gebruiken als vervanging voor light corn syrup, en kan dit alleen voor de light of ook voor de dark corn syrup?
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » Golden Syrup
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
kan ik golden syrup gebruiken als vervanging voor light corn syrup, en kan dit alleen voor de light of ook voor de dark corn syrup?
Voor welk recept?
eigenlijk is het de bedoeling voor de meeste recepten waar light corn syrup wordt gebruikt, omdat karo zo moeilijk te verkrijgen is.
niemand?????
Wat is dat??????Waar moet je dat voor of bij gebruiken.
Gr Gurdie
In Nederland is het sowieso moeilijk te verkrijgen, vandaar dat je denk weinig reactie op krijgt. Ik zou het ook echt niet weten...
Heb dit al wel eens geprobeerd bij een chocolate clay recept en werd geen succes! Daarna nog eens met glucose stroop geprobeerd en dit ging wel. Misschien dat je beter dan glucose stroop kunt gebruiken? Waar heb je het voor nodig?
En er schijnt in Amsterdam een Amerikaanse etenswaren winkel te zitten, die het wel heeft. Maar weet helaas niet hoe die heet...
heb het antwoord al denk ik, misschien ook wel handig voor anderen.
Heb dit gevonden erover...
I too faced the problem of finding ingredients that I was used to using prior to moving to the UK from WA state. All my cookbooks are from the US and Canada and call for ingredients readily available back home. However, with a little searching on the net and asking the locals here, I found that Lyle's Golden Syrup is a good substitution for corn syrup. Hope that helps. Oh and treacle, I found out, is the English molasses.
Bij Planet Cake en Toko De Waard in Rotterdam verkopen ze Karo!
En er schijnt in Amsterdam een Amerikaanse etenswaren winkel te zitten, die het wel heeft. Maar weet helaas niet hoe die heet...
Die winkel heet American Goodies, google daar maar eens op.
Onder Categorie Syrups staat de Karo, voor 4,97 Euro
Ik hoop dat ik het zo goed heb neergezet, ik heb de link wel, maar deze mag volgens de regels die ik las hier niet zomaar geplaatst worden.
Succes
Leidse straat, als je door de straat richting Leidse plein loopt, aan de rechterkant.
Leuk, klein winkeltje.
Groetjes, Katja
Jeutje... dit is een oud topic
Ik zit hier echt in een deuk, want zonder naar de datum te kijken was ik net van plan om te gaan reageren toen ik dit bericht las
Haha, zie ook nu pas dat het idd al een oude topic is!!
Groetjes, Katja
sorry
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » Golden Syrup