1 Laatst bewerkt door christine-h (21-09-2011 10:11)

Onderwerp: zwanger cc

ik ben zwanger sinds vorige week weten we het en nu alle andere mensen het ook mogen weten kan ik ze dan eindelijk showen!! mijn zwangerschaps cupcakes. of eigenlijk met aardbeien mouse gevulde muffins hahaha. ohw ja het waren er 29! heel werk hoor 29 van die zwangere jurkjes.

http://94.100.120.87/1411600001-1411650000/1411621501-1411621600/1411621576_5_lhTN.jpeg

2

Re: zwanger cc

wat leuk om het zo te laten weten! Mooi zijn ze! En gefeliciteerd met je zwangerschap.

3

Schattig hoor.

En gefeliciteerd met je zwangerschap!

Groetjes Iris

"We zijn stuk voor stuk engelen met slechts 1 vleugel, en we kunnen vliegen door elkaar te omhelzen!"  Citaat L. de Crescenzo

4

dank jullie wel :) we hadden ons zoontje de cakjes laten geven met een Stoer ik word grote broer t shirt aan! :D

5

Gefeliciteerd..........en wat een geweldige cupcakes !!!

6

Gefeliciteerd..... en ach het is leuk om te doen ja frubelen

7

Wat een schattige cupcakes en van harte gefeliciteerd met je zwangerschap! :Y

8

Heel leuke cupcakes, en gefeliciteerd met je zwangerschap. Wat een leuke manier om het te vertellen.Met al die leuke taarten, cupcakes enz zou je haast zelf nog een keer weer zwanger willen zijn.

gefeliciteerd en wat een leuke cuppies.  :)

groetjes Evelyne

10

Gefeliciteerd, leuk om zo iedereen te vertellen dat jullie zwanger zijn

11

Leuk! :thumb:
en gefeliciteerd!

12

bedankt voor al jullie reacties!!! ik kan er over een tijdje vast helemaal van gaan genieten :D

Leuk, ook een idee om het met cc's te zeggen!  :)
Heb toevallig deze week een taart op het forum geplaatst
die ik voor iemand gemaakt had die het ook op deze manier tegen vrienden wilde zeggen!
Het wordt een meisje bij jullie???? ;)

14

nee ik ben nog maar 6 weken dus nog erg pril. eigenlijk had ik volgende week pas alles ge post omdat er nog meer mensen het niet wisten. maar dat liep in duigen dus kon het eerder online.
dus we weten nog niet wat het word. :)

ja ik wilde met zo'n zwangere buike taart wachten tot de baby shower ofzo. dan ben ik zelf ook dik is wel zo leuk ;)