Onderwerp: Wilton Fondant Impression Mat-Floral Fantasy
Op de en of andere manier.. als ik me fondant over die mat leg en met de roller erover heen ga... beweegt de mat toch waardoor de print over elkaar heen gaat.. heeel lelijk dus! Iemand tips?
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bekleden » Wilton Fondant Impression Mat-Floral Fantasy
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Op de en of andere manier.. als ik me fondant over die mat leg en met de roller erover heen ga... beweegt de mat toch waardoor de print over elkaar heen gaat.. heeel lelijk dus! Iemand tips?
ik heb je even gemeld, de moderatoren zullen je topic verplaatsen naar de juiste rubriek
sorry, ik heb geen idee vwb de mat
Ik heb je even gemeld, je staat nl in de rubriek die bedoeld is voor het showen van how-to's enz. Dat gebeurd vanzelf.
Voor je vraag ga ik even voor je snuffelen, ben zo terug
*edit* Gevonden!!
http://www.youtube.com/watch?v=Z5jekiCt4jc
ik heb je even gemeld, de moderatoren zullen je topic verplaatsen naar de juiste rubriek
sorry, ik heb geen idee vwb de mat
tegelijk dezelfde gedachte!
Ik leg de mat op de fondant en niet de fondant op de mat. En dan rol ik niet met de rolstok erover maar ik wrijf de rolstok erover (ik hoop dat je begrijpt wat ik bedoel?). Dan verschuift het minder. Maar dit is hoe ik het doe, misschien zijn er anderen die nog meer tips hebben voor je. Voor mij werkt dit in ieder geval prima!
[MOVE] -> bekleden
ik leg de mat ook over de uitgerolde lap fondant en dan duw ik met de smoothers de print erin. Ik rol of schuif dus niets.
Ja, das een goeie dat kan idd ook!!
Oké thanks voor de reacties.. zal het op die manier even proberen want het werd echt lelijk!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bekleden » Wilton Fondant Impression Mat-Floral Fantasy