1

Onderwerp: kokos kopen?

Ik ben op zoek naar gemalen kokos[ niet te fijn], weet iemand waar ik deze kan kopen. Ik ken nu alleen het spul wat ze bij indisch koken gebruiken maar ik bedoel een wat groffere variant.

Vroeger [zo een 30 jaar geleden] gebruikte mijn oma dat vaak als ze eiwitten over had. In de supermarkten kom ik het niet meer tegen.
Jullie?

BVD
Coby :Y

Je kijkt, je proeft... en je bent verloren.

2

Re: kokos kopen?

Ligt het niet bij de nasikruiden en dergelijke in het vak? Volgens mij is het van Conimex. Gele zakjes. Succes met je zoektocht.

Volg je hart...want dat klopt!

3 Laatst bewerkt door Annemiek (20-09-2011 17:18)

Ik meld je even, want je ziet in deze categorie topic verkeerd, dit is om te showen...

Groeten en nog meer bakplezier, Annemiek

4

O, sorry, ik ben net nieuw en heb dat niet gezien. :nooo  :nooo

5

Cootje waar woon je? Wellicht heeft iemand in je buurt nog wel wat liggen?

Ik heb een zakje liggen wat ik laatst kocht (in het kader van 'je weet maar nooit', dat excuus doet het áltijd goed bij mij! :D), ik zal het eens opzoeken.......

6

Hoi, ik heb t laatst gekocht bij de aldi geloof ik , zo n tijdelijke aanbieding was dat.  Ik weet niet hoeveel je nodig hebt, maar ik kan eventueel wel wat aan je opsturen, mocht je het snel nodig hebben!

Gr Jose

7 Laatst bewerkt door Flyke (20-09-2011 21:58)

Ik koop het bij de jumbo.
Hier in gorinchem hebben ze 2 soorten in zakken van 400 gr geloof iets van 3 euro (weet niet helemaal zeker hoor! maar zeker niet te duur)

Groetjes karin

Believe in yourself and never give up!

8

Bedankt allemaal voor de reacties, ik woon in Stavenisse [Zeeland],  als ze het bij de Jumbo hebben is het goed, ga ik daarheen. Verder de Lidl in de gaten houden.

9

anders heb je het standaard bij de appie hein, bij de taart spullen in een vierkant doorzichtig bakje. daar haal ik het altijd om choco/kokos bc te maken mmmmm