Onderwerp: sprookjesboom taart van de efteling
we hebben een opdracht gekregen voor een 3d taart met als thema sprookjesboom. aangezien dat we dit nog niet eerder gedaan hebben kunnen we wel wat tips en voorbeelden gebruiken.
wie help ons verder???
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Decoreren » sprookjesboom taart van de efteling
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
we hebben een opdracht gekregen voor een 3d taart met als thema sprookjesboom. aangezien dat we dit nog niet eerder gedaan hebben kunnen we wel wat tips en voorbeelden gebruiken.
wie help ons verder???
iedere rubriek heeft een sticky-topic, waar info staat over de rubriek.
Op die manier heb je grotere kans om je topic te openen in de juiste rubriek.
[move]--> decoreren
Hallo,
Dit was mijn sprookjesboomtaart. Het was de bedoeling om aan de zijkant nog figuren als roodkapje, wolf, langnek en geitje te puzzelen, maar dat was wegens tijdgebrek niet meer gelukt helaas...
In het boek 'Enchanting, Magical Cakes' van Debbie Brown staat een enorm mooie sprookjesboom. Met heel duidelijke, makkelijk te volgen uitleg over hoe je hem moet snijden en opbouwen/decoreren. Die wilde ik voor mijn zusje maken, maar dat is op haar verzoek uiteindelijk toch een andere taart uit datzelfde boek geworden.
Het is natuurlijk een beetje zonde om alleen voor één keer een opdracht een heel nieuw boek te kopen, maar dit boek is wel echt de moeite waard. Er staan enorm veel leuke sprookjestaarten in. Onder andere deze:
http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … ?id=166456
Dat was die voor mijn zusjes verjaardag afgelopen weekend.
Veel succes met je sprookjesboom! Ik wacht nog steeds op een goed excuus om hem stiekem toch te maken...
Is het nog gelukt met jullie sprookjesboom?
dankje allemaal voor tips.
als ik de taart hebn gemaakt zal ik hem plaatsen.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Decoreren » sprookjesboom taart van de efteling