Onderwerp: Bob de B knutselde zijn eigen bankje in de lucht!!
Ik wilde weer wat nieuws proberen maar ...... Ik had de taart thuis gestapeld voor de foto, dat ging allemaal goed. Het leek me alleen geen stabiele constructie om mee te gaan rijden
. Iemand tips??
Aangekomen bij de jarig job had ik dus geen leuke stapel taart om te laten zien maar 2 losse taartjes die ik nog moest stapelen. Toen dit eenmaal was gebeurd zag het er weer uit zoals ik had bedoeld maar ik vind het niet leuk binnen komen. Toen bleek dat de visite die er al was (1 stel buren dus ook de 2 losse taartjes haddenb gezien) de enige waren die 's ochtends zouden komen
!!!! Dus toen de taart op elkaar stond en de foto met je jarige job was gemaakt kon íe weer van elkaar af omdat íe aangesneden moest worden.
Tja, is dat nu eer van je werk hebben?!?! Ik had deze taart gemaakt met het idee van de foto en in werkelijkheid heeft iedereeen er dus maar heeeeeeeeel kort naar kunnen kijken de uiteindelijke situatie. Ach, ze vonden hem in iedergeval wel allemaal heel lekker (4 laagjes: monchou en kersenjam) en dat is natuulijk ook een heel fijn compliment
.
Hier de foto waarop íe vereeuwigd is zoals bedoeld:

. Maar wel lekkker dus