Onderwerp: verf techniek geleerd op curcus

is een dummy,vond het erg leuk om te doen en ik vind het een leuk effect zo....
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » verf techniek geleerd op curcus
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren

is een dummy,vond het erg leuk om te doen en ik vind het een leuk effect zo....
Woww! Mooi gedaan! Zelf wil ik het ook echt nog eens een keer gaan uitproberen. Mooi hoor!
Heel mooi, hoe heet zo'n cursus??? Het lijkt niet op verven...vind ik....maar schitterend!! 
Geweldig gedaan!!
de roos komt ook zo mooi uit met die witte achtergrond.
Heel mooi, hoe heet zo'n cursus??? Het lijkt niet op verven...vind ik....maar schitterend!!
geoefend met de curcus PME 3 met royal icing,komen allerlei technieken aan bod,je leert er een hoop van
Wow, super!! Staat ook echt nog op mijn verlanglijstje om de PME te gaan doen, helemaal als ik dit soort mooie dingen voorbij zie komen!
Ilucya schreef:Heel mooi, hoe heet zo'n cursus??? Het lijkt niet op verven...vind ik....maar schitterend!!
geoefend met de curcus PME 3 met royal icing,komen allerlei technieken aan bod,je leert er een hoop van
Wauw!! Super!!!
Heel erg mooi!!
Ilucya schreef:Heel mooi, hoe heet zo'n cursus??? Het lijkt niet op verven...vind ik....maar schitterend!!
die doe jij vast bij Lisette in houten of niet?
heb deze roos ook in pme 3 gedaan namelijk
ow en het heet brush embroidery
essyt schreef:Ilucya schreef:Heel mooi, hoe heet zo'n cursus??? Het lijkt niet op verven...vind ik....maar schitterend!!
die doe jij vast bij Lisette in houten of niet?
heb deze roos ook in pme 3 gedaan namelijkow en het heet brush embroidery
ja ik ga speciaal uit vlissingen naar lisette in houten toe,nog 2 weken
Prachtig!!
en dan vergeet ik helemaal te zeggen... wat is hij moooooooi
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » verf techniek geleerd op curcus