Onderwerp: Brush Embroidery royal icing
hoi allemaal
ik heb deze week geprobeerd om mıjn koekje te dekoreren met royal icing mix (brush embroidery) maar het icing wilt maar niet mee werken heeft iemand ervaring groetjes
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Decoreren » Brush Embroidery royal icing
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
hoi allemaal
ik heb deze week geprobeerd om mıjn koekje te dekoreren met royal icing mix (brush embroidery) maar het icing wilt maar niet mee werken heeft iemand ervaring groetjes
als ik het icing op mij koekje spuit droog heel snel uit tot dat ik met mijn kwast aan de slag kan als je op you tube (brush embroidery)een kijkje neemt begrijp je wel wat ik bedoel alvast bedankt
heb je de icing volgens de verpakking gemaakt en niet verder verdunt? Zo ja, dan is je icing denk ik te stevig/te dik voor brush embroidery, daarvoor is consistentie 2 beter. Bij 2 moet je pieken kunnen trekken die omkrullen.
Ik zou eigenlijk anders niet weten waar het dan aan zou kunnen liggen.
Het kan er ook aan liggen dat je een te groot gedeelte van je patroon al aan het opspuiten bent, en dat de RI al droog is als je met je penseel aan de slag gaat.. kleinere stukjes van je patroon opzetten, die met je kwast doen, en dan het volgende deel opzetten
dat heb ik ook geprobeert maar het langste streep die ik zet was 3 cm en toch ....er gaat ıet mis met mijn icing denk ik want kijk hier het icing van hun is heel makkelıjk om mee te werken als ik zo zie http://www.youtube.com/watch?v=uTKIb7Q- … re=related
vaak wordt er piping gel onder de icing gemengd
piping gel hoeft niet hierbij. Ik denk echt dat het te dik is geweest en je moet niet vergeten je kwastje iets vochtig te maken
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Decoreren » Brush Embroidery royal icing