1 Laatst bewerkt door Alexandra13 (18-09-2011 09:15)

Onderwerp: Hello kitty taart roze wit

Voor een meisje die twee jaar is geworden heb ik deze taart gemaakt. De taart lijkt op een taart die ik eerder heb gemaakt, maar ik heb er toch weer een andere draai aangegeven.
De pareltjes heb ik zelf gemaakt. De kant en klare vind ik veel te hard om te eten. Ook is zo de kleur van de pareltjes hetzelfde als die van de kleuren in de taart.
Er ontbreekt nog een bloemetje bij haar oortje, maar die zat er nog niet op toen ik de foto nam.

http://94.100.121.229/1409800001-1409850000/1409806301-1409806400/1409806312_6_8nUl.jpeg

2

Re: Hello kitty taart roze wit

Wat een lieve leuke taart. Goed gedaan!

b-cake.hyves.nl

3

HEEEL MOOI en strak die strikjes mold is leuk eh

Zo lief!!!!

Iedere taart met liefde gemaakt!
www.carolinestaartcreaties.nl | Caroline

5

Dank jullie wel  :)

6

Wat een leuke taart!!
Maar wat een werk zeg om al die pareltjes zelf te maken pfoeeee.
Hoe krijg je ze zo mooi gelijk dan?
Inderdaad zijn de gekochte pareltjes hard... maar om er zoveel zelf te maken... hmzzzz wie weet...

7

Regenboog schreef:

Wat een leuke taart!!
Inderdaad zijn de gekochte pareltjes hard... maar om er zoveel zelf te maken... hmzzzz wie weet...

Dank je wel!
Het zelf maken gaat redelijk snel. Ik maak eerst bolletjes in de parel mal en dan snijd ik een pareltje in vieren en dan twee telijk rollen. Denk dat je in het totaal misschien 20 minuutjes bezig bent.

8

Alexandra13 schreef:
Regenboog schreef:

Wat een leuke taart!!

Dank je wel!
Het zelf maken gaat redelijk snel. Ik maak eerst bolletjes in de parel mal en dan snijd ik een pareltje in vieren en dan twee telijk rollen. Denk dat je in het totaal misschien 20 minuutjes bezig bent.

Ok djw voor de tip :thumb:
ga het zeker ook eens doen. Welke maat van de parelmold gebruik je er dan voor? Ik heb die met 3 maten erin.

9

Regenboog schreef:
Alexandra13 schreef:
Regenboog schreef:

Wat een leuke taart!!

Dank je wel!

ga het zeker ook eens doen. Welke maat van de parelmold gebruik je er dan voor? Ik heb die met 3 maten erin.

De middelste gebruik ik. Heb eerst de kleinste van de drie gebruikt, maar blijf die gewoon lastig vinden om eruit te halen. Als je de kleinste gebruikt zou je die gewoon door de helft kunnen doen. Succes!

10

Alexandra13 schreef:
Regenboog schreef:
Alexandra13 schreef:

Dank je wel!

De middelste gebruik ik. Heb eerst de kleinste van de drie gebruikt, maar blijf die gewoon lastig vinden om eruit te halen. Als je de kleinste gebruikt zou je die gewoon door de helft kunnen doen. Succes!

Ik ga het zeker doen !!! Zo heb je alle parels altijd precies in de kleur die je zelf wilt , echt helemaal te gek!!!
En dan gewwoon wat parelmoerdust in een bakje en daar de parels doorheen rollen en voilaaaaaa supergave parels. Ik ben er echt heel blij mee :)