1

Onderwerp: Duiken!

Weer eens een taartje van mij.. Niet dat ik stil zit hoor! Ben juist heel druk maar foto's maken schiet er de laatste tijd steeds vaker bij in :S

Had maandag nog een super opdracht voor de opening van de Lomography store in Amsterdam! Leuk filmpje met mijn taart en cupcakes erin is hier te vinden: http://www.lomography.com/magazine/news … t-happened

Nu mocht voor het weekend ook dit duiktaartje maken en eentje met een strik (die heb ik dan weer niet gefotografeerd :P)

Was een heel leuke taart om te maken en Monika van crunchies & munchies was mijn grote inspiratiebron voor oa dat leuke golvende randje! Dus bedankt! :)

http://img.photobucket.com/albums/v488/Naera/duiktaart.jpg

Neem je ook een kijkje op mijn facebook pagina? Cake Dutchess

Re: Duiken!

Mooi taart, dat randje is inderdaad erg leuk!

Ik vind eigenlijk wel dat je meer je best moet doen voor ons hoor, dus gewoon van iedere taart voortaan foto's maken!!  :Y
Ik zie jou taarten veel te graag dus ik wil er geen missen.  ;)

Het filmpje is erg leuk. Geinig om te zien hoe de klant je werk "gebruikt", super!

Gr. Lies(beth)
Omdat er iedere dag wel iets te vieren valt is er dus altijd een reden voor TAART! www.zininTAART.com

3

Mooie taart en het randje maakt de taart helemaal af. En idd elke taart op de foto en showen!

Groetjes Vanessa "Taart van mijn zus"
"Life is like a box of chocolates, you'll never know what you gonna get"

4

Wow, wat een gave taart!!! Heel mooi met die duikershelm en dat randje is idd erg leuk, lekker speels.

Heb natuurlijk het filmpje even bekeken...WAt leuk gemaakt en super dat je taart en cc's erin voorkomen!

5

superleuk zo!!! maar ik vind toch echt een minpuntje dat je niet van al je taarten poto's maakt hoor. je maakt altijd zulke leuke en mooie taarten!

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.

6

Dankjewel! Ik zal proberen mijn leven weer wat te beteren! ;)

Ik heb mijzelf sowieso voorgenomen om het even wat rustiger aan te doen, dus heb ik hopelijk meer tijd voor goede foto's  :Y

Neem je ook een kijkje op mijn facebook pagina? Cake Dutchess

7

superleuke taart! En erg leuk filmpje!!

groeten Annemieke
Cake It

8

XXXXXXXXXX

hij is  :thumb:  maar dat had ik al gezegd  :)

9 Laatst bewerkt door carol (19-09-2011 18:21)

leuke taart en leuk filmpje  :thumb: zag de cc's voorbij gaan en je taart zag er ook toppy uit.
grt Carla

10

wauw erg mooi hoor :D

11

Leuke thema taart......... :thumb: