1

Onderwerp: vervoeren van de taarten vraag

Ik had een vraagje.

Zoals jullie zolangzamerhand wel zullen weten is de volgende taart een nonnen taart (stappeltaart).

Nu komt mijn vraag: HOE MOET IK HEM MEENEMEN VAN ROTTERDAM - AMSTERDAM.

Ik heb werkelijk geen idee????????

Hoe doen jullie dat?

2

Re: vervoeren van de taarten vraag

Alle taarten los van elkaar vervoeren en op de locatie in elkaar zetten.
Ik zorg wel dat mijn materiaal allemaal op maat is. Evt kun je de deuvels (of wat je gebruikt als stutmateriaal) alvast in de taart steken.

3

OKe dat idee had ik ook al (om ze apart te vervoeren)
Wat doe je dan als mensen ze komen ophalen? of brengen jullie ze altijd?

4

Mijn eerste stapeltaart ben ik ook gaan brengen, omdat ik ze los wilde vervoeren dus terplekke heb opgebouwd, maar ben nu inmiddels zo zeker van mijn 'stapelkunde' dat ik ze gewoon gestapeld mee geef. Moeten ze maar een beetje rustig en voorzichtig rijden, doe ik zelf ook.

Op zoek naar leuke hebbedingetjes, kijk eens op mijn site! Cakes by Bien heeft ook een FB pagina, zo ben je altijd op de hoogte!

5

Ik heb laatst een twee-laagse stapel/bruidstaart mee moeten geven. Ik heb ze gewoon op elkaar gestapeld en de doos achterin de auto gezet op een vlakke ondergrond. Bij mijn taart ging het goed. Ik weet niet of het bij meer lagen ook goed zal gaan.

6

Mijn topsy turvy, die ik toen bij Wendy heb gemaakt, heeft heel wat kilometers af moeten leggen, eerst naar huis, toen naar de foto workshop bij Simone en weer terug en hij heeft alles overleefd!!

Op zoek naar leuke hebbedingetjes, kijk eens op mijn site! Cakes by Bien heeft ook een FB pagina, zo ben je altijd op de hoogte!

7

:think: Ik kijk mijn moeder vaak lief aan, een vraag even of ze me wil komen ophalen ( ik woon sinds kort op mezelf) en dat doet ze vaak, en zij rijdt en ik houdt de taart vast.

Eigenlijk moet er nog een bordje op de raam geplakt worden met als tekst : op gepast taart wordt vervoerd :lol:

Groetjes, Manika
www.taartenvanmanika.nl

8 Laatst bewerkt door wendy (20-12-2007 09:14)

manika schreef:

:think: Ik kijk mijn moeder vaak lief aan, een vraag even of ze me wil komen ophalen ( ik woon sinds kort op mezelf) en dat doet ze vaak, en zij rijdt en ik houdt de taart vast.

Eigenlijk moet er nog een bordje op de raam geplakt worden met als tekst : op gepast taart wordt vervoerd :lol:

Hihi, ja ik wil ook al een hele tijd een bordje waarop staat, ik rijd niet sloom, ik heb taart aanboord.
Maar wel grote kans dat ik dan regelmatig als ouwe taart aangesproken ga worden. :D

Nou, wel weer eens wat anders, als ik in de auto van de zaak rondrij waarop een zeer schaars geklede dame op staat, dan krijg je hele andere taferelen onderweg. ;) Mannen die de duim opsteken, een vrachtwagen bestuurder die tijdens het rijden zijn been uit het raam gooit alsof hij eruit wil klimmen. En mannen die op de snelweg zo strak mogenlijk naast je blijven rijden met veelbetekenende blikken en meer. :+

Dan mischien toch beter een ouwe taart. :lol: