1

Onderwerp: Dit is niet...

wat ik van mezelf ben gewend! Ik heb vandaag een bestellign gekregen die morgen af moet! Ze wilde graag cars autotjes erop.. ik ben een onwijse perfectionist.. maar aangezien wij dit weekend gaat verbouwen moet ik toch wat minder kritisch zijn :(

Dus zeg eerlijk kunnen ze erop of niet?

http://img338.imageshack.us/img338/5010/picture0035t.jpg

Mijn excuus trouwens voor de slechte foto! Maar lig te luxe in bed te knutselen haha dus eve me webcame gebruikt!

Re: Dit is niet...

Hahaha me doosje otrivin zegt ook wel weer lekker in welke staat ik nu ben  :lol:

3

Ik vind ze leuk hoor!.. en ze lijken echt goed...

Hmm.. dus je ligt ziek in bed, zit met een verbouwing en neemt dan vandaag een opdracht voor morgen aan??  :think: Doe jij wel even goed op jezelf passen!!! (*zoekt wijzend vingertje)

Deleukstetaartenshop Almere, verkozen tot leukste winkel van Almere en van Flevoland!

Bommeltje schreef:

Ik vind ze leuk hoor!.. en ze lijken echt goed...

Hmm.. dus je ligt ziek in bed, zit met een verbouwing en neemt dan vandaag een opdracht voor morgen aan??  :think: Doe jij wel even goed op jezelf passen!!! (*zoekt wijzend vingertje)

Dankje! Dat doet me wel weer wat opbeuren om toch de taart af te maken morgen! Ja nouja niet echt  :o  Ik ben alleen in 2.5 jaar tijd 2x in verwachting geweest waardoor ik veel opdrachten moest weigeren. En omdat ik nu na mijn laatste zwangerschap weer er voor ga ben ik bang dat als ik nu weer nee ga zeggen ik nooit ergens kom! Maar was blij geweest met een cars mal maar helaas :(

5

Ze zijn prima hoor !!

Groetjes, Conny

6

Als je beloofd dat je volgende keer meer tijd neemt, mogen ze voor deze ene keer op je taart! Want volgens mij kun je veel beter  :Y

Laat de moed niet zakken!
Met een appel en een ei kun je al bijna een taart bakken!!

7

voor auto's zonder malletjes vind ik ze prima...!! maar ik lees dat je beter kunt?? hahahahaha.....de otrivin is een prima ' excuus' ..hahaha geintje..

ze zijn toch prima? (tenzij de besteller het beter kan... ;) )
:thumb:

Grtls Irene
Ik ben niet gestoord, ik ben mentaal hilarisch!!

8

Ik vind ze leuk hoor!! :Y  :Y
Boetseren is nog niet helemaal mijn ding.
Ik vind het geweldig om te doen,ben er alleen nog niet goed genoeg in,helaas.
Ik ben al blij als ik de fondant heel over mn taarten heen krijg. :lol:  :lol:
Ik was vandaag bij Van Cranenbroek en daar hadden ze een doosje met klei en malletjes van Cars.
Ik geloof dat er een stuk of 4 malletjes bij zaten.
Ik helemaal blij naar een verkoopster toegehuppeld (omdat de Carsmalletjes bij Blokker nergens meer te krijgen zijn) om te vragen wat ze kosten.
Viel ik me toch bijna stijl achterover toen ik te horen kreeg wat de prijs was: E13.95
Niet te geloven,zeg!!
Ik vind Cars helemaal geweldig maar het moet ook een beetje leuk blijven vind ik,of niet?
En daarom neem ik mijn petje voor je af,omdat jij zonder de mallen toch een paar geweldige auto's in elkaar geknutseld hebt. :thumb:  :thumb:
Toppie!!!

groetjes yvon

9

Begrijp ik nou dat je ziek in bed ligt cars auto's te maken???

10

riette schreef:

Begrijp ik nou dat je ziek in bed ligt cars auto's te maken???

Maar het is geen verslaving hoor.....hihihihi... ;)

Grtls Irene
Ik ben niet gestoord, ik ben mentaal hilarisch!!