1

Onderwerp: springkussen

Ik kreeg een foto gemaild, of ik die kon namaken.. en dan een kano erbij, een peddel, een amsterdammertje en een mannetje met een flesje Heineken.. 
Best een klus, maar het lijkt erop.
Nu zie ik net op de foto dat ze voetjes een beetje zijn afgezakt..  :o  Oeps, de taart is gisteren al opgehaald..  :think:
Hopelijk is de rest tijdens het vervoeren blijven hangen..  :lol:
En die bovenrand met tekst zat een beetje laag.. Had iets hoger gemoeten...

http://www.mijnalbum.nl/Foto-I8WPDZ8O.jpg

http://www.mijnalbum.nl/Foto-V3ZBCLYU.jpg

Mn dochter zei dat hij zn schoenen uit moest op het springkussen  :lol: 

Deze taart is grotendeels met fondant bekleed, laatst maakte ik een taart met marsepein, maar die ging zo zweten..  :s  Nu was het gisteren niet zo vochtig gelukkig, dat scheelt ook.

2

Re: springkussen

Heb je heel leuk gedaan! slim opgemerkt van je dochter  ;)

Deze hobby is geweldigggggg!!!!

Re: springkussen

:thumb:  :thumb:  wow, leuk gedaan!!!

Aparte hobby van de man: met een kano op een springkussen nadat ie z'n biertje op heeft  :lol: .

Chocolate comes from cocoa, which is a tree. That makes it a plant. Therefor chocolate is salade.

4

Re: springkussen

In Barneveld heb je een bedrijf dat springkussens verhuurt en kano's enzo... Denk dat ie daar werkt of de eigenaar van is..  :think:   

Maar misschien heeft ie wel van zn hobby's zn beroep gemaakt  :lol:

5

Re: springkussen

slagroomtoefje schreef:

:thumb:  :thumb:  wow, leuk gedaan!!!

Aparte hobby van de man: met een kano op een springkussen nadat ie z'n biertje op heeft  :lol: .

En dan met zijn dronken hoofd per ongeluk op het amsterdammertje vallen  :lol: ...

Hij is erg goed gelukt  :thumb:

6

Re: springkussen

Geweldige combinatie  :lol:

Nee, alle gekheid: geweldig uitgewerkt, mooi resultaat!

ennuh die voetjes..............tja, kan het me voorstellen als je met een biertje op het springkussen gaat  O-)

7

Re: springkussen

Leuk!!!! Op 't randje zittend mag ie nog even zijn schoenen aanhouden hoor...tot z'n biertje op is, dan gaan de schoentjes uit en springen maar! Toppie!

Voor elke minuut die je boos doorbrengt, verlies je 60 seconden geluk!!
Time will tell it allemaal wel!

8

Re: springkussen

Dat heb je knap gefixt! Geen makkelijke opdracht maar ik vind hem echt superleuk geworden!  :thumb:

Groetjes, Diana
"Ik bak geen taart om te leven, maar ik leef om taart te bakken"

9

Re: springkussen

Alle wensen zijn helemaal leuk vertaart. :thumb:

Denk in mogelijkheden, niet in beperkingen!