1

Onderwerp: ogen en mond puzzelen

Ja daar komt de vraag na het immense ;-) gevecht gisteren met m´n Pippi Langkous...Ik heb al de uitgebreide beschrijving gelezen die Inge schreef aan Mariska over de Winx-ogen maar heb toch nog een paar vraagjes:

Bv. bij Pippi Langkous waar er zwarte lijntjes om de ogen en mond zitten, dat (akelig breekbare ;-) ) dunne lijntje doen jullie dat al in het gat dat voor de ogen is (of mond) ? Of leggen jullie het eromheen? Dan zit het er zo bovenop, leek me. En bv. de Assepoester van Wietske, daar zit ook dat zwart bij de ogen, hoe heb je dat gedaan Wietske? Ziet er namelijk heel mooi uit bij jou! :-)

De wimpers bij de ogen, zoals bv ook de Asspoester (ja Wietske je wordt weer aan het schrijfwerk gezet door me ;-) ) maar ook bij de Pippi (van Inge) doen jullie dat met marsepein of met de stift, ik was met beide resultaten niet tevreden, dus ik wel graaaaag de details ;-) :-D

Ook het randje bij de mond, zelfde vraag eigenlijk... :-) En maken jullie ook gaten voor de mond (tenminste als het geen kleine lipjes zijn die erop geplakt worden) ?

Goed jullie begrijpen het al dat ik helemaal niet tevreden ben met m´n Pippi resultaat maar goed..... oefening baart kunst (en een hoop vragen op het forum :-D).... althans dat hoop ik maar :-)

Groetjes, Lara. Mijn taarten album
"I wud, therefore I exist"

2 Laatst bewerkt door wietske (23-06-2006 09:09)

Re: ogen en mond puzzelen

Hoi Lara,

Hahaha ik weet het eigenlijk niet meer het is bij mij

Groetjes, Wietske
Al mijn foto's zijn te zien op http://felicitaartjes-wietske.mijnalbums.nl/

3

Re: ogen en mond puzzelen

Hoi Lara,

Eigenlijk rol ik tegenwoordig alleen heel dun zwart marsepein uit en leg dat om het wit van de ogen, soms iets erop. In het geval ik echt wimpers nodig heb, doe ik het ook zo, alleen maak ik dan met een mesje of de flute/vein tool het zo dat je wimpers krijgt, dus aan een kant een soort van inkepingen maken.

Voor een mond maak ik meestal geen gaatje. Wel maak ik soms eerst de lippen en als het dan nodig is om tanden te maken leg ik die onder de mond, zodat de lippen over het wit heenvallen.

Heel veel sterkte, enne... oefening baart kunst ;)

Groetjes, Inge

Groetjes, Inge
Deleukstetaartenshop & Taartopmaat

4

Re: ogen en mond puzzelen

Hoi Wietske en Inge, hartstikke bedankt voor de uitgebreide uitleg... ik ga verder oefenen maar ik moet zeggen Wietske,  dat ik jouw suggestie van meneer Nielsen heel erg goed vind :-D :-D :-D

Groetjes, Lara. Mijn taarten album
"I wud, therefore I exist"