Onderwerp: Traktatie voor Thomas
Hoi allemaal,
Onderstaande koekjes heb ik gemaakt voor mijn neefje. Hij werd 3 jaar en mocht trakteren op de peuterspeelzaal.

Bedankt voor het kijken.
Groetjes,
Sandra
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Traktatie voor Thomas
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Hoi allemaal,
Onderstaande koekjes heb ik gemaakt voor mijn neefje. Hij werd 3 jaar en mocht trakteren op de peuterspeelzaal.

Bedankt voor het kijken.
Groetjes,
Sandra
Ohh wat leuk zeg!!
Wat een leuke koekjes!
Wat ontzettend leuk! Daar zal je neefje heel blij mee zijn.
Wat een superleuke koekjes.
Mag ik vragen welke uitsteker je daarvoor hebt gebruikt?
Zijn erg leuk hoor!
Ik heb zelf een mal van karton gemaakt. De cirkel heb ik gemaakt met een uitsteker zodat ik de juiste maat marsepein kon uitdrukken.
Dus eerst een cirkel met de hoed eraan vast uitgeknipt uit karton en met het bekleden de cirkel en de hoed van elkaar los geknipt en afzonderlijk uit het marsepein gehaald.
Hopelijk is het duidelijk.
Groetjes,
Sandra
Leuk idee. Je hebt een druppel uitsteker gebruikt voor de koek of niet? Heel creatief idee!
Okee, een druppel uitsteker dus, daar was ik eigenlijk naar op zoek.
Klopt dat Sannie, en welke maat dan?
Hoi Lindie,
Zoals ik hierboven al heb geschreven heb ik zelf een mal gemaakt van karton. Hopelijk heb je wat aan mijn uitleg zoals hierboven vermeld.
Succes en groetjes,
Sandra
Ja ik dacht ook al dat je zelf een mal had gemaakt maar omdat zij toen schreef met druppeluitsteker dacht ik misschien de koek met de uitsteker en fondant met de mal.
Maar ik had het dus toch goed begrepen..
Ik had niet goed gelezen en verwachtte iets met die treintjes....
Ze zijn echt SUPERLEUK

Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Traktatie voor Thomas