1

Onderwerp: Pina colada vulling .....lalaaaaaaaalalalala

Ik ben wat aan het experimenteren met vullingen. En dit wilde ik toch graag met jullie delen.

Men neme botercreme mix en banketbakkersroom mix van funcakes De botercreme maak je zoals op de verpakking. De banketbakkersroom maak je met 100 gram aan met 150ml water en 100 militer pina colada (liddl).
Je gebruikt de helft van je botercreme mix en mixt dit samen met de banketbakkerspinacolada mix...... En dat is lekker!

In mijn eerste versie had ik de banketbakkersroom aangemaakt met 250 ml pina colada.... Dat was ook lekker maar een beetje veel van het goede. Ik stuiterde door de keuken  :P . Manlief vroeg of ik erveel van had geproeft... :9  :lol:
Dus toen heb ik daar botercreme mix doorheen gedaan. Was nog steeds veel van het goede...... fleurt een feestje wel van op en de kinderen kunnen lekker slapen! :D

Zonder taart geen feest!

Re: Pina colada vulling .....lalaaaaaaaalalalala

en dit kan ook met advokaat,bailys enz lekker lekker :lol:  :lol:
eigenlijk alles als je maar de hoeveelheid die je gebruikt van je water afhaalt

3

Re: Pina colada vulling .....lalaaaaaaaalalalala

hahahaha,
ik heb laatst gewoon botercrememix gedaan en water vervangen door baileys,...was ook erg lekker....en idd 200ml baileys..hihihi... :thumb: (en even ' simpeler'  dan ook banketbakkersroom erbij, dat had ik nog niet bedacht..ga ik ook proberen..) :Y

Grtls Irene
Ik ben niet gestoord, ik ben mentaal hilarisch!!