Onderwerp: Cake Pops met Biscuit of cupcake mix (funcakes)?
Hallo,
Weet iemand of je beter de Biscuit of cupcake mix kan gebruiken voor de cake Pops? Voor de smaak en makkelijk met werken? Bedankt! Groetjes Joske
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » Cake Pops met Biscuit of cupcake mix (funcakes)?
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Hallo,
Weet iemand of je beter de Biscuit of cupcake mix kan gebruiken voor de cake Pops? Voor de smaak en makkelijk met werken? Bedankt! Groetjes Joske
Oh ja, en wat kan er gebruikt worden om der cake samen te binden? Ik hoorde al van glazuur, botercrème en icing.
daar ben ik ook benieuwd naar!
Voor mijn cake pops maak ik gewoon cakebeslag. Zelfrijzend bakmeel, boter, suiker, vanille suiker en eieren in n kom...mixen en poppen maar
Goedkoop, snel en natuurlijk erg lekker. Doe er ook wel cacao door.
Ben niet bekend met de 'kant en klare' mixen.
Tot nu toe (heb 2x cakepops handgemaakt) heb ik biscuit gebruikt met daardoor of botercrème of pure chocopasta. (als maar plakt) Vooral die met chocopasta vinden ze hier in huis heerlijk.
owh ik ging er standaard vanuit dat als iemand cakepops maakt het met de babycake maker is haha
Ik maak ze daar dus wel altijd mee en dan gebruik ik bovenstaande
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » Cake Pops met Biscuit of cupcake mix (funcakes)?