1

Onderwerp: Ik stel me graag nog een keertje voor!!!!

Hallo, na de zinderde hitte hier in  Valencia, zal ik mij nog maar een keertje voorstellen.. mijn laatste bezoek aan deze site dateerd van 26.06 en toen viel het allemaal nog wel mee...qua warmte .. Nu 2,5 maanden later is het Eindelijk wat minder heet, is mijn zoon weer naar school en mag wat mij betreft  de winter gaan beginnen!! Helaas is het hier nog niet zo ver, maar ik heb in de tussentijd niet stil gezeten.... koop je in Nederland allerlei pakjes aan cake, taart en ander beslagmixen zowat kant en klaar bahalve de melk, de eieren en hier en daar wat suiker erbij... helaas heb ik deze mazzel niet en zal ik de meeste mixen voor taartbodems, banketbakkersroom, kwarktaarten e.d. zelf moeten maken.... Ik zag erin het begin best wel tegen op; maar ik was er al snel overheen....het gaat me goed af......Ik moet wel even wat winkels af; voor de juiste spullen, maar dat heb ik er best wel graag voor over ... Maar goed we hebben zelfs speculaaskruiden zelfgemaakt; heerlijk!!!Erg onmisbaar!!!! Voor de maand December!!!! Vooralsnog is het roeien met de riemen die ik heb... Mijn Nederlandse appeltaart met zefgemaakte banketbakkersroom is een mega kraker hier, bij de collega´s van mijn man!!! De kwarktaart is  helemaal zelfgemaakt (vulling en bodem) is ook  mega in trek!!! Binnenkort moet ik echt aan de bak;zelf  taarten en gebakjes maken voor 40 man..... Ik begin maar even simpel; dus dames en eventueel heren!!!! Alle tips mbt vulling, het maken van bakkersslagroom en dergelijke zijn van harte welkom.... als het maar niet uit een pakje komt!!! Ik beloof beterschap om wat regelmatiger jullie op te zoeken , om mijn Belevenissen, Tips, Vragen en of Creaties met jullie op deze site te delen want ik ben druk, druk. druk en ik moet eerlijk bekennen dat het financieel er niet in zit zulke mooie creaties te maken met marsepein als jullie doen, maar ik ga mijn best doen... eenmaal een baantje gevonden, is dat probleem ook opgelost..... We hebben het niet slecht, maar ik moet me echt aan een  budget  houden.....Verder alle grote en kleine supermarkten hier binnen handbereik, wat ik als pure luxe ervaar!! Ik ga eerst eens even rustig alles doorlezen en genieten van jullie reeds gemaakte creaties ter inspiratie... Althans en poging daar toe..... tot snel Angelique!!

2

Re: Ik stel me graag nog een keertje voor!!!!

welkom en succes met het vinden van een baan

ik taart, jij taart, wij zijn taarten

3

Re: Ik stel me graag nog een keertje voor!!!!

welkom!