1

Onderwerp: hello

Hallo allemaal,

Mijn naam is sjaan. Ik ben hier terecht gekomen via een lid van een ander forum.
Ik heb me ouders beloofd dat ik een taart ga maken voor de kerst. Vond het wel leuk om niet met lege handen aan te komen. Ik heb weleens wat gebakken, maar wat ik hier zie vind ik echt geweldig. Zou graag ook zoiets willen maken, maar geloof niet dat ik zover ben. Nou ik hoop hier nog veel te kunnen leren.
Groetjes

2

Re: hello

hallo

ik wil graag leren hoe je taarten kan maken het lieft wil ik nar een workshop in de buurt van deventer kan iemand me daarbij helpen??

3

He sjaan, welkom op het forum! Kijk hier maar eens goed rond en laat je informeren door de FAQ en de howto's hiernaast.
Weet zeker dat je hierdoor al best iets leuks kan maken voor de kerstdagen bij je ouders.
Succes!

4 Laatst bewerkt door lune (09-12-2007 20:09)

gewoon beginnen spullen halen en het doen, daar leer je het meest van, en heel veel oefenen :9

Alles goed???? nee 3 fout

5

Hallo Sjaan,

gaat vast goed komen ;) Als je mij een jaar geleden gezegd zou hebben dat ik zulke taarten af zou leveren als ik nu tegenwoordig doe, dan had ik je heel hard uitgelachen! Ik kwam, tot een jaar geleden, ook niet verder dan zo heel af en toe een kwarktaart... :S

Leuk dat je je ook hebt aangemeld en ik kijk uit naar je baksels. Veel succes maar blijf vooral plezier houden tijdens het bakken en decoreren!

Dag! Groetjes, Koenie
www.taartenvankoenie.nl