1

Onderwerp: Yes ik mocht gister naar Wendy> Mag ik aan u voorstellen....

Eindelijk mocht ik gister dan voor het eerst naar Wendy. Wat een leuke en leerzame dag was het en uiteindelijk ook nog een prachtig resultaat.

Helaas ging er vlak voor het weggaan iets mis met haar hoofd. Ze werd onthoofd en moet nu in de reconstructie. Kon wel janken toen t gebeurde want ze was zo mooi. Heb haar nu dus gedoopt tot Marie-Antoinette omdat die vroeger ook is onthoofd.....

Ga haar morgen herstellen en gelukkig hebben we de foto's nog!!!!

Dames en enkele heren mag ik u voorstellen:

http://www.mijnalbum.nl/Foto-SDWYTYLU-D.jpg

http://www.mijnalbum.nl/Foto-C7HRJVQR-D.jpg

http://www.mijnalbum.nl/Foto-3G74KHTP-D.jpg

2

Re: Yes ik mocht gister naar Wendy> Mag ik aan u voorstellen....

Super! En succes met de reparatie, balen zeg!

3

Re: Yes ik mocht gister naar Wendy> Mag ik aan u voorstellen....

Wat baal je dan als er op het laatst iets mis gaat, he?! Kan me dat zo goed voorstellen. Maar met een lekker zunig mondje is het een echte dame hoor!

Groeten en nog meer bakplezier, Annemiek

4

Re: Yes ik mocht gister naar Wendy> Mag ik aan u voorstellen....

Annemiek schreef:

Wat baal je dan als er op het laatst iets mis gaat, he?! Kan me dat zo goed voorstellen. Maar met een lekker zunig mondje is het een echte dame hoor!

kon echt wel janken zeg....... ben je zo trots op wat je gedaan hebt en dan gaat er door het herstellen van een kleur scheurtje is gigantisch mis..... en dan vooral bij deze taart....

5

Re: Yes ik mocht gister naar Wendy> Mag ik aan u voorstellen....

Hey! Ik heb volgens mij schuin tegenover je gezeten! Balen van het hoofd hoor.. Maar.. Je weet hoe het nu moet toch ;-)
Succes!

groetjes
Jeannette

Groetjes Jeannette

6

Re: Yes ik mocht gister naar Wendy> Mag ik aan u voorstellen....

Jeannette schreef:

Hey! Ik heb volgens mij schuin tegenover je gezeten! Balen van het hoofd hoor.. Maar.. Je weet hoe het nu moet toch ;-)
Succes!

groetjes
Jeannette

Klopt je zat idd schuin tegenover me......
hahaha ja ik weet hoe het moet maar of het ook zo gaat lukken.. maar thnx ik ga mijn best doen!

7

Re: Yes ik mocht gister naar Wendy> Mag ik aan u voorstellen....

Balen zeg, ik zag al dat je problemen had bij het weggaan (ik zat tegenover je). Maar de reconstructie gaat je vast lukken  :Y
Vind de foto in ieder geval super!

8

Re: Yes ik mocht gister naar Wendy> Mag ik aan u voorstellen....

mignonne schreef:

Balen zeg, ik zag al dat je problemen had bij het weggaan (ik zat tegenover je). Maar de reconstructie gaat je vast lukken  :Y
Vind de foto in ieder geval super!

thnx  had de foto nog even snel bij Wendy op het kastje gemaakt., Vond de achtergrond zo mooi.....  :D

ben nog nie toegekomen aan reconstructie  :o

9

Re: Yes ik mocht gister naar Wendy> Mag ik aan u voorstellen....

Heel mooi !!!   Klinkt heftig zeg, die onthoofding. Na al je werk   :(

Soms heb je van die dromen die je wakker houden,
.........tot je ze uitvoert.

10

Re: Yes ik mocht gister naar Wendy> Mag ik aan u voorstellen....

Super!!

De enige verslaving met een zoete (bij)smaak!
Karin

11

Re: Yes ik mocht gister naar Wendy> Mag ik aan u voorstellen....

Paola schreef:

Heel mooi !!!   Klinkt heftig zeg, die onthoofding. Na al je werk   :(

voor mijn gevoel was t ook echt heel heftig.... denk dat ik t bij elke andere taart ook vervelend zou vinden maar dit was echt wel een bijzonder project en vooral omdat ik haar graag wilde neerzetten als decoratie.... dus t voelde veel heftiger hahaha :o