1

Onderwerp: Taartje voor mezelf:)

En dit is taartje wat ik gemaakt heb van mijn MJ plaatje:) Hij is niet uitgebreid of spectaculair gedecoreerd omdat ik niet zo veel tijd had (en omdat hij toch voor mezelf is). Ik wilde graag de vulling eens proberen; citroenkwarktaart van Mona. Kon alleen geen lemoncurd bij de Jumbo vinden, dus heb ik nu wat citroenrasp van dr oetker door de BC gedaan, smaakte ook goed :9  Ben benieuwd hoe het geheel smaakt!

Sorry, weer een heel verhaal, Hier is het taartje:

https://lh6.googleusercontent.com/-TnPp5B_ctNI/TmtODMIeUsI/AAAAAAAABEE/-QPY2YT_s-E/s512/DSC01259.JPG

https://lh4.googleusercontent.com/-lUkNbFlwsng/TmtOCFREEDI/AAAAAAAABEA/p4ptfAcPwfA/s512/DSC01258.JPG

Lieve groetjes!!
Kim

Re: Taartje voor mezelf:)

Ja ik vind m echt top!  :D

O-)

3

Keurig gedaan, strakplaatje. Je kunt vrij simpel zelf lemon curd maken en mits goed bewaard, is deze nog maanden houdbaar. Altijd handig zo'n voorraadje, toch?

Al mijn creaties nu ook online te zien op mijn vernieuwde website: www.taartenmiep.nl

4

Mooi!

Neem eens een kijkje op www.hettyvanderelst.nl - Alles over lekker eten...

5

Wouw goed gedaan!

Groetje Nathasja

www.tazzels.nl
voor al je taartbenodigdheden en workshops.

Ik ben een gigantische fan van MJ:D:D, en elke keer als ik dat puzzelplaatje van MJ zie wil ik hem ook maken!! Maar hier thuis zijn ze niet zo fan van mijn taarten (bleh fondant), dus weet niet waar ik zo'n prachtige taart dan kwijt moet:P

Hele mooie taart, en simpel past perfect bij het prachtige puzzelplaatje(L)

7

hele mooie taart en mooi gepuzzeld

8

Tessascupcakes schreef:

Ik ben een gigantische fan van MJ:D:D, en elke keer als ik dat puzzelplaatje van MJ zie wil ik hem ook maken!! Maar hier thuis zijn ze niet zo fan van mijn taarten (bleh fondant), dus weet niet waar ik zo'n prachtige taart dan kwijt moet:P

misschien eens marsepein proberen;)

enne ja hij is super mooi kimmie!!!!!!!

gr lon

9

Tessascupcakes schreef:

Of een dummie maken? :)

Ontopic: Hij is super gelukt! :)

Don't just dream your life, but live your dreams too!

10

Mooi gemaakt!

11

mooi gedaan  :thumb:

het hart neemt waar wat het oog niet kan zien. ( www.taartdesign.nl)