Onderwerp: Ik ben ook maar weer eens gaan schilderen
Ik denk dat dit een betere foto is, ik heb in ieder geval beter mijn best gedaan

Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Ik ben ook maar weer eens gaan schilderen
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Ik denk dat dit een betere foto is, ik heb in ieder geval beter mijn best gedaan

Prachtig gedaan! Mooie, stijlvolle taart. 
Prachtige taart!
En ja hoor........ook de foto mag er zijn! 
Kijk.....daar houd ik nou van!
Mooi gedaan Lot!!

Mooi geschilderd Marijke!
Je foto's kun je in een gratis fotoprogammatje zoals Irfanvieuw heel gemakkelijk aanpassen. Wanneer je de gamma correctie wat hoger zet en het contrast wat hoger (onder shift + a) worden de foto's een stukkie lichter en toch nog scherp.
mooii!!
erg mooi!
NICE!!!!
Je foto is inderdaad al een stuk beter dan de vorige
Bij mij is de foto maken ook vaak nogal een probleem hoor, meestal door gebrek aan daglicht tegen de tijd dat ik eindelijk klaar ben met de taart 
Wauw!
Bedankt voor de tips! Daar ga ik wat mee doen! Straks maar weer oefenen op bruidstaart nr 2. Alhoewel dat veel minder mijn smaak is moet er wel een goede foto komen natuurlijk!
En toen vergat ik de taart te fotograferen.....

Erg mooi!
Wat een prachtige taart, jij mag vaker schilderen, het is je werkelijk heel erg goed gelukt 
erg mooi
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Ik ben ook maar weer eens gaan schilderen