1

Onderwerp: Help: Bekleden barbie bovenlijfje met marsepein

Hi allemaal!

Ik kan het helaas niet echt vinden maar ik probeer het bovenlijfje van de Wondermold Pinpop te bekleden maar het lukt niet echt. Iemand tips of een link naar goede filmjes/how-to's?

Het lukt me wel om een strook marsepein om het bovenlijfje te leggen (zodat ik deze kan bijsnijden) alleen hoe krijg ik deze goed vast aan de achterkant?  :o

gr.
Esther

2

Re: Help: Bekleden barbie bovenlijfje met marsepein

Misschien een beetje eetbare lijm erop smeren en even goed aandrukken tot het goed vastzit. :think:
Zou het anders even niet weten,maar ik houd dit topic wel even in de gaten,dan weet ik ook precies hoe ik zoiets moet doen. :D

groetjes yvon

3

Iets overlappen en dan het uiteindje een stukje omrollen bijvoorbeeld. Krijg je een chique "draai" eraan en het blijf zo tegen elkaar aan zitten. Klein pareltje erin bijvoorbeeld en voila! Of een klein drupje snoeplijm / eetbare lijm misschien?

Succes!!

I just love it....!!

4

http://www.deleukstetaarten.nl/howto/13/Barbie/

Ik lijm de snijrand keurig tegen elkaar en maak er dan bv knoopjes op.......is wel een priegelwerkje hoor.
gr seija

back in the world of baking !!

5

Bedankt voor jullie reacties! Had ook een beetje een domme fout gemaakt kwam ik al achter, poedersuiker....  :o  Tsja, dan plakt het natuurlijk niet....

6

Is ook een leuk idee Seija, ziet er sjiek uit. Ik doe het meestal aan de achterzijde, maar als je het zo met die knoopjes afwerkt is het erg mooi om voor de randen tegen elkaar te leggen!
Bedankt voor de tip  :)

I just love it....!!