1

Onderwerp: [FEEDBACK] Elvis!

In navolging op Michael Jackson, die ik gisteren maakte (http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … ?id=164719) heb ik vandaag de andere King gemaakt :)... voor de grootste fan die ik ken, over een paar weken krijgt hij een taartje!

Ik dacht gisteren dat ik MJ moeilijk vond, maar dit was nog veel lastiger, uren zitten schuiven met de zwarte stukjes fondant, bijsnijden, opnieuw snijden en nog niet tevreden, met name over de kaaklijn en het neus/mond gedeelte. Wat vinden jullie? Ik krijg heel graag feedback hierop :Y

https://lh4.googleusercontent.com/-Ri6sZY73Iso/TmjDnsjRMCI/AAAAAAAABD4/dDvC8MzcX-8/s512/DSC01256.JPG

Lieve groetjes!!
Kim

2

Re: [FEEDBACK] Elvis!

Wauw, stiekum altijd een beetje verliefd geweest op, de jonge, Elvis.
Vind hem super gelukt!  :thumb:

Joyce
Beter 1 taart in de mond dan 10 op de grond :) ! https://www.facebook.com/lekkersvansjois

Wauw ik hou zo van Elvis!

4

wooowwww, echt mooi hoor, minstens net zo mooi als MJ!! :thumb:

5

schitterend!!

Veni Vidi Velpon: ik kwam, zag en bleef plakken :)

Omg,omg,omg!!!!!!
He's still alive!
Meid wat mooi!Ik vond je MJ al mooi..........
............................
(sprakeloos)

7

:thumb: super

Met beide voeten op de grond, kom je geen stap vooruit

8

Hij is super hoor, onmiskenbaar Elvis toen hij er nog goed uitzag.

9

Bedankt voor de complimenten allemaal!! :)
Geen verbeterpuntjes???

Lieve groetjes!!
Kim

10 Laatst bewerkt door mitsey (09-09-2011 12:47)

Hij is echt goed gelukt! Niets aan veranderen, misschien volgende keer alleen achtergrond iets kleuren of gezicht iets dusten als je tenminste kleuren hebt en de goede kan mengen. Pas op dat je hem niet te licht maakt hij had immers geen echt blanke huid.

Maar hij is super gesneden/gepuzzeld!

11

ik lach me dood...jij wil iedere keer maar feedback en ik denk alleen maar ' pffff, wou dat ik het kon' ....hahahaha.

hij ziet er super uit!! ook volledig herkenbaar...heel knap!!
Je had er misschien wat ' elvis-achtige'  glitters bij kunnen doen, maar ja dat was meer zijn ' dikkere-periode' ...netjes gezegd he??\

ik vind hem gewoon supergaaf!!

Grtls Irene
Ik ben niet gestoord, ik ben mentaal hilarisch!!

Gaaf!!

I just love cake!
Groetjes Laura

13

wow. Ik herkende hem direct.

14

Heel gaaf ook maar ik vond je MJ wel meer lijken.
Ik denk dat het misschien zit in de lijnen aan de linkerkant, dus de mond en onder het oog. Moeilijk te zeggen wat ik er dan aan zie maar misschien kunnen die iets dunner.
Begrijp me niet verkeerd, ik vind het heel knap en hij lijkt wel maar je vraagt er naar omdat je niet helemaal tevreden bent.

Als tip zou ik, als je het al wilt proberen, deze lijnen zo laten en iets dunnere opnieuw snijden, als het niks is kun je deze weer terug leggen....

Shower the people you love with love - James Taylor and me ;-)

15

Bedankt voor de tips!! Hier kan ik wel wat mee! Ik ga kijken of ik aan deze nog wat kan veranderen/ aanpassen, maar ik ga er niet meer te veel aan friemelen want dan gaat het natuurlijk mis zal je zien (er zaten al wat scheurtjes in, nadat ik geprobeerd had er voor de zoveelste keer mee te schuiven... :( )! Ik neem de tips sowieso mee voor een volgende keer!! Dankjulliewel allemaal :)

Lieve groetjes!!
Kim