1

Onderwerp: waar haal ik fondant ?

Ik heb echt een super leuke workshop bij Wendy mogen volgen (drakennest) en ben spontaan van mijn marsepeinen geloof gevallen  :+

Ik werk eigenlijk alleen maar met marsepein, maar bij Wendy hadden we fondant van het merk into bake (of zoiets).
Dit is echt super spul om mee te boetseren, alleen ben ik natuurlijk zo slim geweest om te vergeten te vragen waar ik dat kan halen. Ik heb al bij div webshops gekeken, maar ik ben er nog niet achter.

Wie weet waar ze dit merk verkopen ?

Alvast bedankt voor het meedenken,

Groetjes Alex

Leef je leven en houd je vast, aan de weg die bij je past.

2

Re: waar haal ik fondant ?

Bedoel je niet Bakels?

Groetjes San

Nee het heet in2 bake.  ;)

Groetjes Natasja!

4

Misschien dat Wendy het zelf laat maken?

Don't just dream your life, but live your dreams too!

Nope ook niet.. Heb me al rot gezocht ernaar..

Groetjes Natasja!

6 Laatst bewerkt door Leef! (06-09-2011 15:19)

Ik zie het merk ook staan bij mevrouwbaktaart.nl. Kim heeft geen webshop maar als je op 'in2bake' googled komt haar website naar boven.

Maarre is het niet makkelijker om Wendy even een mailtje te sturen?

Don't just dream your life, but live your dreams too!

7

Ik moest van de week ook Wendy even hebben, dus toen heb ik een mail gestuurd, maar kreeg een berichtje terug dat ze het heel druk had en dat ze mijn mail later zou beantwoorden.

Nu kan ik best wel even op antwoord wachten, maar ik dacht als het niet nodig is om haar te storen, dan liever niet.
Vandaar dat ik het eerst hier even rond vraag. Als ik er niet uit kom, kan ik haar natuurlijk altijd nog mailen.

Dus als iemand nog de gouden tip heeft  O-)

Groetjes Alex

Leef je leven en houd je vast, aan de weg die bij je past.

ff gegoogled In2bake is een groothandel in Etten-Leur.
Wellicht ze even bellen waar je 't kunt kopen?

9

Ik volg dit ook even.
Ik wil ook wat meer met boetseren gaan doen.

10

http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … ?id=156227

11

Toevallig kwam ik vorige week bij de Boerenbond, en zag daar tot mijn vreugde, alle spullen die je nodig hebt voor het bakken van cup cakes. Ook fondant, wit zowel als gekleurd. Ook setjes kleurstof, om je eigen kleur fondant te maken. De Boerenbond heet elders in het land 'Welkoop'.  Zij verkopen ook die speciale deegrollertjes, met een elastiekje om de juiste dikte fondant te maken. En Crisco!
Succes ermee!
groetjes,
Jeannette

12

Ook ik had een workshop bij Wendy gevolgd en vond de fondant super werken. Je kunt deze fondant o.a. bestellen bij taartenmaken.com.

13

de jamin verkoopt het ook tegenwoordig

Het leven is een Cupcake, oneindig veel mogelijkheden.

14

mignonne schreef:

Ook ik had een workshop bij Wendy gevolgd en vond de fondant super werken. Je kunt deze fondant o.a. bestellen bij taartenmaken.com.

Als ik daar kijk zie ik Bakels en een andere fondant. Gaat het dan om de andere?
Normaal gebruik ik Bakels maar de laatste 2 keer bleef alles zo plakken en het was zo zacht (kan ook door het weer gekomen zijn hoor)  dat ik overweeg om eens een pakje van dat andere te gaan proberen.

~ Never waste a good crisis... ~

15

Jultie schreef:
mignonne schreef:

Als ik daar kijk zie ik Bakels en een andere fondant. Gaat het dan om de andere?
Normaal gebruik ik Bakels maar de laatste 2 keer bleef alles zo plakken en het was zo zacht (kan ook door het weer gekomen zijn hoor)  dat ik overweeg om eens een pakje van dat andere te gaan proberen.

Ja het gaat om de andere, die doos van 5 kg wit en nog wat kleuren.