1

Onderwerp: My sweet 16, zo leuk om te maken!

Hallo allemaal,

een druk weekje voor mij als hobby bakker. Na de bruidstaart dan nu mijn sweet 16 taart voor ons nichtje Maartje. Ooh wat zou ik willen dat ik erbij kon zijn als ze deze ziet! Ze weet van niets en hoop dat het een leuke verrassing voor haar is.
Gevuld met frambozen creme au beurre (haha wat klinkt dat leuk) en frambozenjam op verzoek. Ook nog 24 chocochoq cupcakes erbij gemaakt, dus ze kunnen vooruit  :)
Alles is eigenlijk wel volgens planning gegaan, al was ik 's avonds wel kapot. Dat zijn denk ik ook de spanningen omdat je benieuwd bent of het wordt zoals je gedacht had. De strik had in het midden gemoeten maar die was te groot, dus bovenop gedaan. Achteraf had ik die liever wat groter dan gezien en paars.  :s
Ik hoor heel graag wat jullie er weer van vinden, spannend!

De foto's zijn weer  :s maar er zit in ieder geval vooruitgang in de taarten  ;) Wel uitgevonden dat ik de kleuren op levendig kan zetten op mijn toestel maar toch komt die paarse kleur weer niet goed over  :grr:

http://94.100.118.214/1402200001-1402250000/1402206101-1402206200/1402206156_5_eMhA.jpeg
http://94.100.118.184/1402200001-1402250000/1402206101-1402206200/1402206167_5_wJtb.jpeg
Ooh ja, de deur is symbolisch voor de weg naar volwassenheid...
Bedankt voor het kijken en evt. reageren. Fijne dag nog  :)

"Beauty is in the eye of the beholder"
                            Lieve groetjes, Miranda (Mirzan)

2

Re: My sweet 16, zo leuk om te maken!

ik zou niet snel voor zwart gaan.... maar mooi is ie wel!

Heel mooi strak.

Gr, Miriam

****** Mijn motto was altijd: Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd... maar gelachen kan je ook vervangen door: gebakken ;-) ******

3

WAUW!!!! Die gaat vast en zeker in de smaak vallen!!!!! Maak je geen zorgen om die strik, ze worden vast omvergeblazen door al die andere PRACHTIGE details  :thumb:  :thumb:  :thumb:

Laat de moed niet zakken!
Met een appel en een ei kun je al bijna een taart bakken!!

4

Wat een gave taart zeg. Waarschuw je de fam. wel............voor zwarte tanden/lippen en tong  :lol:
of misschien wel niet  ;)

Joyce
Beter 1 taart in de mond dan 10 op de grond :) ! https://www.facebook.com/lekkersvansjois

5

MirKool schreef:

ik zou niet snel voor zwart gaan.... maar mooi is ie wel!

Heel mooi strak.

Gr, Miriam

De kleuren zijn op verzoek zilver, zwart en paars. Het is een donkere foto, gelukkig kijkt ie in het echt niet zo donker  :)

6

joynme schreef:

Wat een gave taart zeg. Waarschuw je de fam. wel............voor zwarte tanden/lippen en tong  :lol:
of misschien wel niet  ;)

die ga ik echt niet waarschuwen  :lol:  :lol:

Ik vind hem GEWELDIG.
Wat zal je daar een werk aan gehad hebben, super leuk gedaan al die details, echt een heerlijk taart om naar te kijken.

Ik weet niet of je met marsepein of fondant werkt, maar heb je het zwart zelf gekleurd of gekocht, het ziet er super uit, alle visite straks met een zwarte tong naar huis :+

Madame Gâteau schreef:

Ik vind hem GEWELDIG.
Wat zal je daar een werk aan gehad hebben, super leuk gedaan al die details, echt een heerlijk taart om naar te kijken.

Ik weet niet of je met marsepein of fondant werkt, maar heb je het zwart zelf gekleurd of gekocht, het ziet er super uit, alle visite straks met een zwarte tong naar huis :+

Joyce was me voor met de tong :lol:

9

Madame Gâteau schreef:

Ik vind hem GEWELDIG.

ik "werk" altijd met fondant. Had eerst zwart fondant gekocht van pettinice maar dat leek wel natte stopverf. Echt niets mee te doen. Dus snel toch maar funcakes besteld.
Ennuh het is niet mijn visite  ;)  Ik zeg er wel wat van tegen de vader hoor, maar de visite zal het niet erg vinden, zijn allemaal jongeren.

10

hij is GEWELDIG :Y

hij is prachtig geworden

cake my day

12

Hij is heel mooi! :Y

Prachtig gemaakt!!!

Iedere taart met liefde gemaakt!
www.carolinestaartcreaties.nl | Caroline

14 Laatst bewerkt door Lennepen (05-09-2011 14:50)

Heel erg mooi :D Ik vind de kleuren heel gaaf en mooie details. Ziet er chic uit.

15

Geweldig mooi !!

Groetjes, Conny

Mooi!!!!
echt prachtig

17

Bedankt voor alle lieve reacties! De vader heeft m net opgehaald en heb een giga tip gehad (is mijn zwager hihi). Nu maar hopen dat ie onbeschadigd op de bestemming aankomt. Goh  ik vond het gewoon moeilijk om afscheid te nemen, hebben jullie dat ook wel eens?

18

Ik vind 'm GEWELDIG!!!!!

19

hij is erg mooi geworden  :Y

Pff k vind hem echt super vet. Hoe krijg je het voor elkaar

21