1

Onderwerp: Gras met de sugargun

Sinds gisteren heb ik een sugargun. Nu moet ik vrijdag een Ajax taart maken. Het leek me erg leuk om dan wat gras erbij te doen, maar hoe je dat met de sugargun?

Ik snap dat ik de schijfjes met veel gaatjes moet gebruiken, maar hoe krijg je het netjes op de taart zonder dat het omvalt en erg afgeknipt lijkt?

Misschien is dit wel ergens te vinden, maar helaas kan ik op de iPad niet zoeken.

Wie heeft wat tips voor mij?

2

Re: Gras met de sugargun

Gras ziet er toch altijd warrig en niet netjes uit? Ik zou gewoon dat schijfje gebruiken en het steeds afknippen of snijden. Wil je alleen plukjes of heel grasveld?

Voor plukjes gewoon vast zetten met water en voor een veldje botercreme eronder.

En als je het toch wat netter wilt, misschien spuiten met botercreme?

Don't just dream your life, but live your dreams too!

Ik heb dit ook een keer gemaakt... sugargun iets inknijpen (net hoelang je het gras wilt), en dan met een cocktail prikker het gras van de gun "afsnijden" en dan direct op de goede plaats licht aandrukken...

Hoop dat je snapt wat ik bedoel  :o

Kijk voor al mijn creaties ook eens op http://taartenvanbianca.hyves.nl/

4

Ik geloof dat ik het snap. Ik ga het proberen!

Dank jullie wel.

Ik weet niet of ik te laat ben maar ik doe het alsvolgt;
Sugargun omhoog houden en licht knijpen. Het gras komt er zo ongelijk en gekrult uit. Snij met een mesje het ervan af zodat het gras op je mesje ligt. Dan kun je het vanaf je mesje tegen de taart plakken..
Even mee oefenen maar werkt super!
Succes ermee!!

Ik weet niet of ik te laat ben maar ik doe het alsvolgt;
Sugargun omhoog houden en licht knijpen. Het gras komt er zo ongelijk en gekrult uit. Snij met een mesje het ervan af zodat het gras op je mesje ligt. Dan kun je het vanaf je mesje tegen de taart plakken..
Even mee oefenen maar werkt super!
Succes ermee!!