1

Onderwerp: En de klok tikt door....

Deze week is onze zoon 4 jaar geworden, dus was het tijd om afscheid te nemen op het kinderdagverblijf.
En ja, wat geef je de juffen dan kado? Een taart! En dan natuurlijk een taart met het logo, een vrolijke klok.

De juffen waren erg enthousiast, en geloofden niet dat ik de taart zelf had gemaakt. Dit was m'n eerste solotaart, na de 2 co-producties met Sanneman vorige week.

Ik kreeg de onderkant van het marsepein niet goed glad, maar die heb ik aardig kunnen maskeren met een witte band ;-)

Bedankt voor het kijken en feedback is altijd welkom.

http://www.mijnalbum.nl/Foto-MSACWSIK-D.jpg

2

Re: En de klok tikt door....

Heel leuk, de cijfers zijn mooi recht :thumb:
Maar heb je de wijzers nou van papier gemaakt?

If a cluttered desk is a sign of a cluttered mind, of what, then, is an empty desk a sign?

3

willemz schreef:

Heel leuk, de cijfers zijn mooi recht :thumb:
Maar heb je de wijzers nou van papier gemaakt?

Thanx!
Haha, nee de wijzers heb ik van wit marsepein gemaakt. Nog even overwogen om ze van wit fondant te maken, maar manlief vond dat ze van marsepein moesten worden...

4

Haha, sorry, het is zo wit en dun dat ik het voor papier aanzag :o

If a cluttered desk is a sign of a cluttered mind, of what, then, is an empty desk a sign?

5 Laatst bewerkt door pooh76 (02-09-2011 15:20)

willemz schreef:

Haha, sorry, het is zo wit en dun dat ik het voor papier aanzag :o

:D  Geeft niks hoor! Ik zal manlief een compliment geven voor het uitrollen  :D
Die vind m'n nieuwe hobby erg leuk (en lekker) dat hij zich maar al te graag aanbied om te helpen. Leuk toch?

6

Fijn he, zulke kerels! Die van mij is een uitstekende kneder ;)

7

Ik vind hem erg leuk en leuk dan manlief zo mede enthousiast is. Gauw maar weer afspreken om samen onze volgende taarten te maken  :Y