Onderwerp: waar halen jullie je lint?
goedenavond,
De titel zegt het al. Waar kopen jullie je lint? Ikben op zoek naar lila lint maar bij de pipoos hebben ze het niet.
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Decoreren » waar halen jullie je lint?
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
goedenavond,
De titel zegt het al. Waar kopen jullie je lint? Ikben op zoek naar lila lint maar bij de pipoos hebben ze het niet.
Hoi,
Ik kijk altijd op de markt bij de naaigaren kraam...
En hier in Utrecht heb je ook een winkeltje in naaigaren en die heeft zoveel kleuren lint... Dus ik neem aan dat er dat soort winkels en kramen ook in Rotterdam zijn...
Succes
Fedor
heb je de webshop al geprobeerd?
@dot, ik heb idd al in de webshop gekeken maar ik kan het niet vinden daar. De markt moet idd lukken alleen heb ik voor volgende week vrijdag geen tijd om daarheen te gaan helaas vandaar mijn vraag hier.
@dot, ik heb idd al in de webshop gekeken maar ik kan het niet vinden daar. De markt moet idd lukken alleen heb ik voor volgende week vrijdag geen tijd om daarheen te gaan helaas vandaar mijn vraag hier.
action en xenos hebben ook lint. geen heel groot assortiment, maar gewoon satijnlint hebben ze wel.
Dank jullie wel. Ik had in de shop gezocht op lint maar niet kunnen vinden. Maar goed heb gelijk besteld.
Naar mij weten is alleen op Dinsdag en Zaterdag de markt in rotterdam Blaak
, en anders Xenox, en kruitvat HEEL GOED zoeken tussen schap soms hebben ze het soms ook niet
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Decoreren » waar halen jullie je lint?