1

Onderwerp: K3 party; mijn 1e 3hoog stapel

Gisteren was het zover, ik moest voor het eerst een 3 hoog stapel maken!
Na heel wat te hebben gelezen over stapelen hier op het forum en in boeken ben ik aan de slag gegaan.
Met mijn CricutCake heb ik mooie letters uitgesneden en een kroontje als topper op de taart.

Ik had wel erg veel moeite om het bovenste taartje (10cm doorsnede) strak te bekleden. Door het zachte biscuit en vulling had ik het gevoel dat het taartje steeds wat verschoof en ik hem daardoor niet zo strak kon bekleden als ik zou willen...
Misschien hebben jullie nog tips voor mij? Is het misschien beter om zulke kleine taartjes niet te vullen of er bijv. cake voor te gebruiken in plaats van biscuit.

Maar goed genoeg gepraat, ik wil het eindresultaat graag met jullie delen;

http://www.mijnalbum.nl/Foto-7MZEIRBF.jpg

http://www.mijnalbum.nl/Foto-NBLSXDZW.jpg

groetjes Marianne

2

Re: K3 party; mijn 1e 3hoog stapel

De kleintjes vul ik altijd met hele dunne laagjes, en dan een vulling die goed opgezogen wordt door het biscuit. Bijvoorbeeld jam. Na het bekleden zo lang mogelijk wachten met het wegsnijden van de restjes, die houden het taartje dan nog op zijn plek. Pas op het allerlaatst, als hij mooi strak is, het teveel aan fondant wegsnijden.

En voor ik het vergeet: Ik vind hem prachtig :Y En een hele gewaagde kroon!

If a cluttered desk is a sign of a cluttered mind, of what, then, is an empty desk a sign?

3

Gaaf hoor!  :Y  Lekker kleurrijk!!  :thumb:

Deleukstetaartenshop Almere, verkozen tot leukste winkel van Almere en van Flevoland!

4

Wat een supermooie taart ! Het lijkt me inderdaad een ramp zo'n klein taartje te bekleden,pff... alle bewondering !

Groetjes, Conny

5

WAUW wat een prachtige en fleurige taart!!

6

Mooie kleurige taart.

7

Bedankt voor de complimenten en tips!  :)