1

Onderwerp: taart of cupcake standaard plexiglas of glas

Ik ben al aanhet zoeken geweest op gerelateerde topics maar kan helaas weinig bruikbaars vinden dus vandaar..
Ik ben opzoek naar een standaard om bovenop een taart en overig cpcakes. Het mag rond of vierkant zijn. Het liefst van glas, maar dat lijkt bijna niet te bestaan ( heb mij suf gegoogled)
Maar mag ook van plexiglas, daar vind ik wel wat maar voornamelijk buitenlandse websites.

Ik heb voor de maand september 3 bruiloften, als ik dit van iemand kan lenen\huren heel graag!

Maar als iemand een adres weet waar ik het kan kopen hoor ik dat ook veel liever!!
Ik woon in Hilversum dus als ik het bij iemand kan huren graag in een radius van 30km :-)

Alvast bedankt!!

2

Re: taart of cupcake standaard plexiglas of glas

Je hebt mail.

Groet, Jolanda

3

Ik heb een 5 hoge ronde plexiglas-standaard :Y en woon in Hilversum!

Tot taarts, Yvonne
Mijn lijfspreuk: "ik blink in niks uit, maar ik kan een heleboel een beetje!"

4

Tom Poes schreef:

Ik heb een 5 hoge ronde plexiglas-standaard :Y en woon in Hilversum!

Ik borduur hier graag even op voort. ;)

Hoeveel cupcakes kun je daar op kwijt?  In april mag ik voor de bruiloft van vrienden een taart + 50 tot 70 (afhankelijk van aantal gasten) cupcakes maken. Het lijkt me erg leuk om ze op een standaard te zetten maar hij moet wel een beetje vol staan natuurlijk.

Ik ben al aan het kijken naar een eigen standaard, maar ik weet niet hoe vaak ik die zal gebruiken. Dus misschien dat ik ook wel lief ga vragen of ik hem mag huren, kom uit omgeving H'sum. :)

~ Never waste a good crisis... ~

5

Jultie: je hebt mail!

Tot taarts, Yvonne
Mijn lijfspreuk: "ik blink in niks uit, maar ik kan een heleboel een beetje!"