1

Onderwerp: Cupcakes

Hallo Allemaal,

Over ongeveer een maand ben ik jarig en wil ik cupcakes trakteren op mijn werk. Uiteraard allemaal zelf gebakken, opgespoten of gedecoreerd. Ik moet er ongeveer 60 hebben dus ik wil nu alvast wat voorwerk gaan verrichten. Omdat ik op kantoor bekend sta als een keukenprinses wil ik een aantal verschillende soorten cupcakes serveren.

Dus mijn vraag aan jullie is: Welke cupcakes zouden jullie zeker bakken om te trakteren?

Alvast bedankt voor jullie reacties.
Belle

2

Re: Cupcakes

Ik vind de basiscupcakes heerlijk, en de chocolade. Versieren doe ik altijd met marsepein (fondant vind ik niet lekker) omdat je dan makkelijk wat voorwerk kan doen. Vaak vinden mensen de versiering alleen geweldig dus maak ik geen verschillende smaken..

Je staat trouwens in de verkeerde rubriek (deze is alleen voor het showen van... en niet voor vragen over ;) , heb je even gemeld)

djehr schreef:

Je staat trouwens in de verkeerde rubriek (deze is alleen voor het showen van... en niet voor vragen over ;) , heb je even gemeld)

:thumb:

[move]---> bakken&vullen

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

4

Deze rubriek is voor showen van cupcakes, ik zal je even melden.

5

ow iedereen tegelijk dus haha

6

Dank jullie wel... je kunt wel zien dat ik 'nieuw' ben hier, hihi
Bedankt voor het verplaatsen en bedankt voor de eerste reactie!

7

zou choco en vanille doen.
ik vind zelf de mix het lekkerst en de chococupcakes maak ik van de site van martha stewart, de devils food cupcakes.

8

Devils food cupcakes  :9  ik ga snel ff googlen!