1

Onderwerp: Niet dat ik dacht dat het makkelijk zou zijn, maar

toch viel het zwaar tegen om mijn 1e whisical te maken. Vooral het snijden en hopen dat ze eenmaal bekleed met marsepein nog steeds passen.
Ondanks alles ben ik ertoch tevreden over. Ze smaakten in ieder geval goed. De onderste gevuld met aardbei en bbr. De middelste is chocoladecake gevuld met schocolademousse en dulce de leche. de bovenste kersenjam en bbr. De douwel waren chocosticks.
Tips zijn van harte welkom.
Bedankt voor het kijken.
http://i444.photobucket.com/albums/qq166/eucalypta34/bbqgorinchem2011004.jpg

Als je het niet zeggen kan, bak het dan!

2

Re: Niet dat ik dacht dat het makkelijk zou zijn, maar

Dat je het toch aandurft! Ik nog niet  :s
Mooi hoor  :thumb:

Joyce
Beter 1 taart in de mond dan 10 op de grond :) ! https://www.facebook.com/lekkersvansjois

3

Wat leuk! Zie ik nou dat je openslaande punten 3 kleuren hebben? Super!

4

mooi!

5

Poeh, dapper hoor! En goed gelukt! Ik krijg zondag een bruidspaar op visite die een TT willen, maar ik weet nog steeds niet of ik dat wel zie zitten :S

Misschien is het voor de volgende keer een idee om de taarten eerst te bekleden, dan te stapelen en daarna pas te decoreren. Dan kun je alles mooi wegwerken met de decoraties.

If a cluttered desk is a sign of a cluttered mind, of what, then, is an empty desk a sign?

6

nou wel mooi gedaan hoor, knap!

7

Pompidom86 schreef:

Wat leuk! Zie ik nou dat je openslaande punten 3 kleuren hebben? Super!

Ja, dat klopt. Maar eigenlijk omdat ik me later bedacht dat het mooier zou zijn om de kleuren in dezelfde stijl te houden als de decoratie. Dus daarom heb ik over de gele punten weer turquoise geplakt en op de donkerblauwe ronde plak in het midden (die je niet meer ziet) een limegroene.

Als je het niet zeggen kan, bak het dan!