1

Onderwerp: [HELP] Hoe gebruik ik Sparkles van Squires Kitchen?

Ik het laatste een potje van die glimmertjespoeder gekocht, maar ik kom niet echt uit de instructie.

Behalve dat je voor een kilo niet meer dan 5 gr van dat poeder mag gebruiken.

Dust ik het gewoon met een kwast over de reeds beklede taart of meng ik het door de fondant (het lijkt me namelijk dat je het dan niet meer ziet/herkent)?

En ik hoef het toch niet met een vloeistof te doen?

Erg veel dank voor jullie reacties.

(ik dacht dat ik het onderwerp hier goed geplaatst had, maar zo niet ... bijvoorbaat mijn excuses).

2

Re: [HELP] Hoe gebruik ik Sparkles van Squires Kitchen?

Dusten............niet door je fondant mengen (blijft er niets van over  ;) )

3

Dank je ... zie je mijn gevoel geeft me vaak goede raad, nu er nog vaker naar luisteren ;-)

4

En ik zie net dat het hele potje 5 gram is .. haha ... kan me voorstellen dat je dat niet helemaal opeet ;-)

die vlokken bedoel je? Die kun je tussen je vingers wrijven en op je taart oid laten vallen. Staat bijvoorbeeld leuk als sneeuwvlokjes

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

6

DebbyDaniel schreef:

Dank je ... zie je mijn gevoel geeft me vaak goede raad, nu er nog vaker naar luisteren ;-)

:thumb:

7

tipsytaartje schreef:

die vlokken bedoel je? Die kun je tussen je vingers wrijven en op je taart oid laten vallen. Staat bijvoorbeeld leuk als sneeuwvlokjes

Nee het is van dat heeeeeele fijne poeder. Ik heb het in de winkel in wormerveer gekocht, maar kan het in de shop niet terugvinden ;-).

Maar ... ik ben er al uit. Denk dat het heel mooi gaat worden ;-).

8

Als het de hele fijne poeder is dan kan je er mee dusten of aanmaken met " witte/ doorzichtige" alcohol ( paar druppels) dan kan je er mee verven

9

Die vlokken zijn ook handig door een pepermolentje. Kosten niets bij de Xenos  :Y