Onderwerp: Wat lang geleden alweer...
dat ik hier gepost hebt
ik ga het nu helemaal goed maken van de taarten van de laatste tijd:
Op een of andere manier is lemoncurd hier in deze omstreken zeer geliefd, dus heel saai zijn alle taarten die onder te zien gevuld met lemoncurd
De tas...het was de bedoeling om een 3d tas te maken, maar helaas had de taart daar geen zin in. Terwijl zijn schoonheidsbehandeling in de koelkast is de taart om gevallen en ik kreeg hem ook niet meer staande, dus dan maar liggend (ben niet zo moeilijk lol). Omdat ik een ander idee in mijn hoofd had vind ik de taart zelf niet zo (ben ik dan toch wel moeilijk?lol)

New york New York. Mijn verloofde heeft een week of 8 geleden een nieuwe tattoo van mij gekregen als vroeg verjaardag cadeau. De tattoo is een de skyline van Rotterdam geworden (giga op zijn rug) Gisteren was hij jarig dus een taart. Omdat ik helaas geen Rotterdamse skyline hebt, dus dan maar New York (omdat wij beide ook gek van Amerika zijn), dus bij gebrek aan beter lol

Na twee weken vakantie moet mijn ventje morgen weer gaan werken, en omdat hij gisteren dus jarig is geweest, wilt hij graag een taart mee nemen, dus hier de primeur:

zoals jullie zien in bij het uitrollen van de fondant over de impressie mat, de mat iets verschoven, dus de print is af en toe een beetje onduidelijk...nou ja helaas

'New York' vind ik echt heel leuk gedaan.