1

Onderwerp: Beste uitvinding ooit !!

OK, een beetje overdreven misschien maar ik ben helemaal blij met mijn wegwerp spuitzakken :) !! Ik had er een aantal online besteld en pas nu gebruikt en ben super tevreden. Ik vond het zo'n rotklus om een spuitzak schoon te maken en nu gaat ie gewoon de prullenbak in.

:)

2

Re: Beste uitvinding ooit !!

Ik vind het ook ideaal. Ik heb 2 keer een herbruikbare gebruik en nu alleen nog wegwerp. Ik gebruik ze zelfs om mijn cupcakes te vullen met mix voordat ze de oven in gaan!

Groetjes Puck

3

Oh, dat is ook een goed idee :) Had ik nog niet eens aan gedacht. Bedankt voor de tip !

4

misschien nog een tip?!
zet de spuitzak in een hoge smalle maatbeker en je kunt hem makkelijk vullen en de omgeslagen rand is nooit vies!  :Y

5

Dat is een goed idee. Die zal ik eens gaan aanschaffen. Ik zit nu altijd te klooien (vooral met die grote kom van Kennie).
Ik heb trouwens eerst andere zakken gehad dan nu. Die ik nu heb zijn fijner want er zit geen 'randje' aan de zak (van onder naar boven). Als je dan bijvoorbeeld een bakje met gesmolten chocolade gaat vullen en daarin allerlei vormen moet vullen, dan 'trek' je de chocolade mee.
Erg wazig wat ik zeg he?

Groetjes Puck

6

Esther1968 schreef:

misschien nog een tip?!
zet de spuitzak in een hoge smalle maatbeker en je kunt hem makkelijk vullen en de omgeslagen rand is nooit vies!  :Y

Ja, nog een goede tip :) Bedankt !! Ga zo weer even online googlen om weer een nieuwe batch wegwerp spuitzakken te kopen. Wel jammer dat de verzendkosten in Nederland zo duur zijn. Dan worden de spuitzakken toch weer snel duur. Maar eens kijken wat ze bij Cook & Co in Zutphen hebben :)

7

Ik heb ze van de sligro. iets van 7 of 8 euro voor 250 stuks.

Groetjes Puck

8

Hey, dat is handig. Mijn ouders hebben een Sligro pas dus maar even vragen of ze binnenkort die kant op gaan :) 7 of 8 euro voor 250 stuks krijg ik online niet voor elkaar !! :)

9

Prinses013 schreef:

Ik heb ze van de sligro. iets van 7 of 8 euro voor 250 stuks.

In welk schap liggen die ongeveer? Kom niet zo vaak bij de sligro maar wel een goeie tip. Heb binnenkort weer een voorraadje nodig.  :)

10

Uhmm..volgens mij lag het bij doosjes en huishuidfolie en lint enzo.
En van die langwerpige zakjes enz enz.

Groetjes Puck

11

hahah idd ideaal! ik gebruik altijd de groene ipv de blauwe, die geven je heel veel grip aan de buitenkant.

12

he, dat van de sligro is wel een goede tip. Ik gebruikte eerste snoepzakken, maar dat werkt toch niet zo lekker.

Groetjes Marianne

13 Laatst bewerkt door Tamtaartje (30-08-2011 12:07)

Ik gebruik ook wegwerpzakken die op een rol, van de makro. Zijn geen snoepzakken. Prijs weet ik niet meer, zal volgende keer even kijken als ik er weer ben. Maar ze zijn erg fijn in gebruik!!

Ringeding schreef:

he, dat van de sligro is wel een goede tip. Ik gebruikte eerste snoepzakken, maar dat werkt toch niet zo lekker.

volgens mij bedoelen ze met de sligro gewoon de snoepzakken hoor. de spuitzakken zijn daar al gauw 20 euro...

I never met a calorie I didn't like....

Ik heb ook de snoepzakken van de makro ideaal en ik heb een busje gekocht van de xenos voor de pads van de senseo daar zet ik de spuitzak in als ik hem even niet gebruikt en om te vullen heel handig!
Succes dames!

Groetjes P@trici@

16

Ik bedoel inderdaad gewoon transparante snoepzakken. Ze zijn 37 cm dus ook lekker groot. Ik zet ze nu ook gewoon in een hoog model vaasje als ik hem wil vullen. Echt super handig. Dan sla ik de randjes om de rand van de vaas en heb ik 2 handen om het mengsel uit de kom te halen en in de zak te doen :Y

Groetjes Puck

17

Ik gebruik ook wegwerp zakken (makro op rol) en die er de spuitmond eerst in, dan draai ik de zak een beetje, zet het vast met een wasknijper en vul da de zak verder. Knip de onderste punt af zodat het spuitmondje er door kan dan maak ik de knijper los en kan het spuiten beginnen.
Alleen niet vergeten om voor het weg gooien de spuitmond er weer uit te halen.

Christine.

18

Hebben ze ze ook bij de Makro ?? Daar ben ik net geweest. Wat dom van me :( Misschien manlief maar eens overhalen om zaterdag nog een keer die kant op te gaan ?? We gaan toch al naar de Ikea in Duiven dus dan zijn we toch al in de buurt. Weet jij waar ze liggen in de Makro ?? (neem aan dat jij ook naar de Makro in Duiven gaat aangezien je in Zutphen woont.......ik in Warnsveld ;)).

19

Bij de Makro liggen ze bij de fritesbakjes, hhfolie ed :Y  ;)  diposables of zoiets
(in Hengelo wist de klantenservice niet dat ze ze hadden :s )

Eerst denken dan doen..... zoooo moeilijk!
www.facebook.com/TaartNatuurlijk   www.taartnatuurlijk.nl

20

Dat word zoeken :) haha Ik vind het heerlijk om door de Makro te lopen en van alles te bekijken maar mijn mannen worden er nogal onrustig van :) Wie weet stuur ik ze zaterdag wel naar het restaurant. Dan kan ik rustig mijn ding doen ! LOL

keukentje schreef:

Ik gebruik ook wegwerp zakken (makro op rol) en die er de spuitmond eerst in, dan draai ik de zak een beetje, zet het vast met een wasknijper en vul da de zak verder. Knip de onderste punt af zodat het spuitmondje er door kan dan maak ik de knijper los en kan het spuiten beginnen.
Alleen niet vergeten om voor het weg gooien de spuitmond er weer uit te halen.

maar zijn dit dan echte spuitzakken? wat kosten die en wat is de streepjescode?

I never met a calorie I didn't like....

22

TLVermeulen schreef:

Ik gebruik ook wegwerpzakken die op een rol, van de makro. Zijn geen snoepzakken. Prijs weet ik niet meer, zal volgende keer even kijken als ik er weer ben. Maar ze zijn erg fijn in gebruik!!

waar liggen die bij de makro??

23

Jolanda62 schreef:
TLVermeulen schreef:

Ik heb ze gehaald bij de makro in Dordrecht. Daar liggen ze als je binnenkomt links in de schappen, bij de keukenartikelen & voorraaddozen. Het is van het merk pap star en zitten in een doos van 100 st.

24

TLVermeulen schreef:
Jolanda62 schreef:
TLVermeulen schreef:

Ik heb ze gehaald bij de makro in Dordrecht. Daar liggen ze als je binnenkomt links in de schappen, bij de keukenartikelen & voorraaddozen. Het is van het merk pap star en zitten in een doos van 100 st.

dank je wel voor de tip (zijn ze doorzichtig of hebben ze een kleur??

25

Jolanda62 schreef:
TLVermeulen schreef:
Jolanda62 schreef:

dank je wel voor de tip (zijn ze doorzichtig of hebben ze een kleur??

Ze zijn doorzichtig! Ik vind ze erg fijn!