1

Onderwerp: 50 jaar cupcakes !

mijn stiefmoeder werd 50 jaar ! en dat ws weer een goeie reden om een tartje te maken

aangezien ik vandeweek eindelijk mijn cupcake standaard heb gekocht (xenos ) moesten die der natuurlijk ook bij!!

hier zijn ze !!

http://94.100.125.12/1395200001-1395250000/1395220201-1395220300/1395220299_5_Bgfl.jpeg

het zwarte op de cc is een schaatsje want ze schaatst graag.....

heb er alleen vergeten detailfototje van te maken:D

feedback is welkom !!

dank voor t kijken !!

groetjes Liesjuh

Vegetables are a must on a diet...I suggest carrot cake, zucchini bread, and pumpkin pie.! (Jim.Davis) xx Liesjuh

2

Re: 50 jaar cupcakes !

Vrolijk. leuke cupjes ook, is hun kleur zo bakvast?

en die standaard... die gaat echt z'n nut nog bewijzen. ik gebruik hem zooooooo vaak.

3

Mooi!
Ik vind de kleurencombinatie heel erg mooi.

"Kleine muisjes hebben kleine wensjes, beschuitjes met gestampte mensjes" (John O' Mill)
Groetjes Natasja S

4

standaard heeft zich in 1 avond al verdiend !

stndaard was nu in de aanbieding 8 of 9 euro voor 23 cc's
) die voor 13 stuks is nu 6 euro
de papiertjes van de cc;s komen ookbij xenos vandaan (99ct)

geen andelen xenos trouwens haha

ehb de cc;s gebakken in zo'n paarse siliconen houder zodat ze niet uit gingen zakken wederom bij xenos vandaan !

Vegetables are a must on a diet...I suggest carrot cake, zucchini bread, and pumpkin pie.! (Jim.Davis) xx Liesjuh

Die papiertjes van de Xenos blijven dan echt mooi zeg!

Mooie cuppies

6

Wat zijn je cc's mooi !! Enneh, ik ga binnenkort maar eens naar de Xenos voor zo'n houder & vormpjes :)

7

zoals ik het begrijp heb je de cupcakes dan niet in de papiertjes gebakken maar in de siliconen vormpjes? Ik vind het jammer dat de papiertjes er niet strak omheen zitten. Wel mooi kleuren en leuk idee met de schaatsjes  :) .

8

Puppy78 schreef:

zoals ik het begrijp heb je de cupcakes dan niet in de papiertjes gebakken maar in de siliconen vormpjes? Ik vind het jammer dat de papiertjes er niet strak omheen zitten. Wel mooi kleuren en leuk idee met de schaatsjes  :) .

ik heb een grote siliconen ding gekocht voor 12 cc's en daar heb ik de papiertjes in gezet ( voor zover dat paste) en toen de cakemix er in gedaan.....

ze bijven goed van kleur idd maar ben benieuwd of bijv andere papiertjes steviger zijn want deze lieten idd na paar keer optillen ietwat los

had geen zin om ze met glazuur ofzo weer vst te plakken ging om het idee :D