Onderwerp: heb al gezocht,een voetbaltaart voor een meisje
heb nog ff,maar zoek altijd tijdig,volgens mij had ik um wel eens gezien een voetbaltaart voor een meisje dus als iemand um weet graag,wil ff wat inspiratie
groetjes Carla
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Decoreren » heb al gezocht,een voetbaltaart voor een meisje
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
heb nog ff,maar zoek altijd tijdig,volgens mij had ik um wel eens gezien een voetbaltaart voor een meisje dus als iemand um weet graag,wil ff wat inspiratie
groetjes Carla
weet nie of je deze kan zien is niet van mij staat op cake central...
gwn bij google soccer cake for girl intikken en afbeeldingen aanklikke
wil je nog ff bedanken Dore,er zaten genoeg ideeén voor me bij
grt Carla
Grappig..ook ik moet binnenkort een voetbal taart voor een meisje maken
Maar madam weet al precies wat ze wil
Een plaatje van een voetballend meisje ( dat wordt dus puzzelen) in ornajetenue en daarbij een gedachtenwolkje zoals in strips en daar moet dan haar naam en leeftijd in... hoe verzinnen ze het he hahahaah.
Twijfel nu alleen nog of ik wel/geen voetbalblanda erbij zal doen maar volgens mij is daar geen plaats meer voor op de taart
Succes met het maken van je taart!!!
jij ook ,we zien ze wel hier toch ,sukses
grt Carla
is graag gedaan! xxx
Ik moet binnenkort ook een voetbaltaart voor een meisje maken. Het wordt een barbie met een "voetbaljurk" Ben alleen heel erg benieuwd hoe dat eruit komt te zien, omdat een halve bal natuurlijk een heel andere vorm heeft dan een barbiejurk.
Succes met de opdracht! Ben benieuwd naar het resultaat.
http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … ?id=151077
Deze kwam laatst voorbij, vond hem er erg leuk uitzien!
die was inderdaad echt heeeeeel gaaf.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Decoreren » heb al gezocht,een voetbaltaart voor een meisje